Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@00:15:37 GMT

چه کسی صاحبخانه را آتش زده است؟  

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۵۷۷

چه کسی صاحبخانه را آتش زده است؟  

عصر یکشنبه ۱۸ مهر آتش‌سوزی مرگباری در خانه‌ای قدیمی از سوی مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام به بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد.

به گزارش ایمنا روزنامه ایران نوشت: عصر یکشنبه ۱۸ مهر آتش‌سوزی مرگباری در خانه‌ای قدیمی از سوی مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام به بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد.

به دنبال اعلام این خبر بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه‌ها که متوجه بوی شدید سوختگی از این خانه شده بودند با پلیس تماس گرفته بودند.

در نخستین تحقیقات مشخص شد در طبقه همکف این خانه قدیمی و سه طبقه مردی با همسر ۷۵ ساله‌اش مستأجر بود و در طبقه بالا نیز زن ۸۲ ساله صاحبخانه به تنهایی زندگی می‌کرد.

تیم جنایی به محض ورود به خانه با جسد مرد مستأجر که مقابل در ورودی خانه‌اش افتاده بود رو به رو شدند. طبق معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی وی بر اثر استنشاق دود فوت کرده بود.

چند متر آن طرف‌تر جنازه سوخته زن صاحبخانه روی پله‌ها به چشم می‌خورد. بررسی‌ها نشان می‌داد پیرزن را با ریختن بنزین آتش زده‌اند و دود ناشی از این آتش‌سوزی مرگ مستأجر میانسال را رقم زده بود. در چند قدمی جسد سوخته زن تنها، ظرف بنزین و کبریتی که با آن آتش روشن شده بود قرار داشت.

همسر مرد مستأجر که زنی ۷۵ ساله بود داخل اتاق نشسته و سالم بود. وی در تحقیقات مدعی شد آلزایمر دارد و از ماجرای مرگ صاحبخانه و شوهرش خبر ندارد. در بررسی‌های صورت گرفته از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت دو فرضیه برای قتل پیرزن تنها مطرح شد. نخستین فرضیه این بود که مرد مستأجر به خاطر اختلاف و دشمنی او را به آتش کشیده اما هنگام فرار خودش نیز به خاطر استنشاق دود جانش را از دست داده است.

اما در فرضیه دوم این احتمال بررسی می‌شود که شخص دیگری وارد خانه شده و پس از به آتش کشیدن پیرزن آنجا را ترک کرده و مرد مستأجر که متوجه آتش‌سوزی شده برای کمک به پیرزن وارد عمل شده اما دود ناشی از آتش‌سوزی او را به کام مرگ کشانده است.

کد خبر 528405

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل پیرزن آتش سوزی در تهران سازمان آتش نشانی تهران قتل پیرزن در تهران قتل هولناک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرد مستأجر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

دیگر خبرها

  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • (ویدئو) تصاویر جدید از امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش سوزی
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین