Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هفت ماه می‌تواند تفاوت‌های بزرگی را ایجاد کند. این نکته‌ای است که در مورد تیم ملی آلمان صدق می‌کند. در یک شب بارانی در اسکوپیه، آلمان انتقام خود را از تیم مقدونیه گرفت و شکست هفت ماه پیش مقابل این تیم را جبران کرد. آلمان با هدایت هانسی فلیک نشان داد که چقدر نسبت به بازی قبلی دو تیم دچار تحول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ژرمن‌ها با برد مقتدرانه ۴-۰ در مقدونیه تبدیل شدند به اولین تیمی که مجوز حضور در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را به دست آورده است. 

یک بار دیگر آلمان بازی کاملاً هجومی یا به اصطلاح «عمودی» را در دستور کار خود داشت، با ریسک بالا بازی کرد و بعد از لو رفتن هر توپ با تمام قوا برای پس گرفتن آن تلاش کرد. حالا کاملاً مشخص است که این این تیم می‌خواهد با چه روشی برنده بازی‌ها شود. 

فلیک که بعد از دوران موفق در بایرن‌مونیخ حالا تیم ملی آلمان را هم خیلی زود متحول کرده است بعد از بازی گفت: «باید طرز فکر و روحیه تیم را تحسین کنم.» لئون گورتسکا بعد از بازی گفت آلمان مجبور شد مقدونیه را خسته کند تا سد دفاعی این تیم را بشکند و به این ترتیب صبوری تیم آلمان هم به خوبی مورد آزمایش قرار گرفت. 

درخشش بازیکنان تیم از سرژ گنبری که خط دفاعی حریف را برای گل اول با پاس خوب خود شکافت تا زمینه‌ساز گل کای هاورتس شود تا دیوید رائوم که اولین بازی خود را انجام می‌داد و پاس‌های زیبایی از سمت چپ ارسال می‌کرد و همچنین ورنر که دو گل زد و آمادگی خود را به رخ کشید. کای هاورتس بعد از بازی گفت: «چند بازی اخیر تیم ما نشان داد که این تیم چه کیفیت بالایی دارد.»

با انجام فقط پنج بازی، هانسی فلیک هم نگاه بیرونی به تیم آلمان را مثبت کرده و هم اعتمادبه‌نفس داخل تیم را به بهترین سطح خود رسانده است. همین هفته قبل بود که گنبری از قهرمانی آلمان در جام جهانی حرف می‌زد و کاپیتان مانوئل نوئر نیز این خواسته را تایید کرد و و از این گفت که آلمان می‌خواهد در همه جام‌ها قهرمان باشد: «ما می‌خواهیم قهرمان جهان باشیم. این هدف همه اعضای این تیم است.» حالا آنها با اعتمادبه‌نفس از قهرمانی حرف می‌زنند در حالی که در گذشته حتی بابت صعود نیز با تردید حرف می‌زدند تا سطح توقعات را بالا نبرند. 

کسی که شاید بیش از همه از حضور فلیک سود برده، تیمو ورنر است. نمایش ضعیف او در بازی قبلی در هامبورگ باعث شد توانایی او برای هدایت خط حمله تیم ملی آلمان زیر سؤال برود. اما فلیک در محافل عمومی حمایت قاطع خود را از ورنر اعلام کرد و به او اعتمادبه‌نفس داد و ورنر هم به خوبی پاسخ این اعتماد را داد. گل‌هایی که او در بازی مقابل مقدونیه به ثمر رساند نشان داد که دیگر بازیکنی نیست که از بدشانسی خود گله کند و در عوض کاملاً سبکبال و پر روحیه در زمین قدم برمی‌داشت.

نتایج اخیر آلمان شاید بردهای آسان و قابل انتظاری به نظر برسد اما عملکرد این تیم بسیار فراتر و باکیفیت‌تر از روزهای پایینی حضور یواخیم لو است و این نکته‌ای است که آلمانی‌ها را به شدت به موفقیت‌های آتی و به ویژه در جام جهانی ۲۰۲۲ امیدوار کرده است. 

دو بازی بعدی آلمان در ماه نوامبر حکم دو بازی دوستانه برای این تیم را خواهد داشت و در این مدت و همچنین در بازیهای لیگ ملت‌های سال آینده که خرداد ماه برگزار خواهد شد، فلیک فرصت دارد تا کیفیت تیمش را بالاتر ببرد و ژرمن‌ها را به بالاترین سطح آمادگی برساند. 

تا جام جهانی بیش از یک سال فاصله است اما از همین حالا این کاملاً مشخص است که آلمان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی و نه فقط یک تیم امیدوار، وارد این تورنمنت خواهد شد. یک تفاوت بزرگ با حضور هانسی فلیک. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان هانسی فلیک جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!

به گزارش ورزش سه، آرشا شکوری گلر جوان هوادار اولین حضور خود در ترکیب اصلی این تیم را تجربه کرد اما نتوانست در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

او پس از درخشش در تیم ملی جوانان مورد توجه باشگاه هوادار قرار گرفت و در کنار گلر اسبق تیم ملی در جام جهانی به تمرین کردن پرداخت و پس از حضور در این تیم جام‌جهانی جوانان را هم تجربه کرد.

آرشا پس از نیمکت‌نشینی کامل در لیگ برتر امروز مقابل مس سونگون به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی در این مسابقه داشت و در جریان مسابقه توانست با اطمینان و اعتماد به نفس درون دروازه قرار بگیرد.

صائب محبی مدافع تیم هوادار روی ارسالی که به سمت دروازه این تیم آمد با تغییر مسیر ناگهانی توپ شکوری را سوپرایز کرد و شیرجه بزرگ او هم نتوانست مانع گل شدن توپ شود و کلین شیت او با گل به خودی مدافع هوادار خراب شد.

ویدئو: 331079

با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر به نظر می‌رسد که او در ادامه لیگ هم فرصت چندانی پیدا نکند اما در فصول آینده می‌تواند در سطح بالاتری از فوتبال ایران به میدان برود و حضور ثابت در لیگ برتر را تجربه کند.

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی