Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جدید فجر سپاسی شیراز گفت که از پوشیدن پیراهن این تیم ریشه‌دار خوشحال است. - اخبار ورزشی -

احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیوستن به فجر سپاسی شیراز پس از تمدید قرارداد با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: چند پیشنهاد خوب داشتم، اما در نهایت تصمیم به ماندن در گل‌گهر گرفتم و طبیعتاً شهر خودم در اولویت قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هم که برای گل‌گهر به میدان رفتم، واقعاً روزهای خوبی را تجربه کردم و از مسئولان باشگاه و کادر فنی تشکر می‌کنم. در ادامه شرایطی پیش آمد که دیگر امکان حضورم در گل‌گهر وجود نداشت و سرانجام از این تیم جدا شدم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکن مشمول بودم، باید به خدمت سربازی می‌رفتم. تصمیم گرفتم به فجر سپاسی بروم که تیمی ریشه‌دار در فوتبال ایران است و بازیکنان زیادی را به فوتبال ما معرفی کرده است. از اینکه پیراهن چنین تیمی را بر تن می‌کنم، بسیار خوشحالم و امیدوارم که فصل خوبی را در این تیم رقم بزنم.

مدیرعامل فجر سپاسی: ورزشگاه حافظیه به درد چوگان می‌خورد

هافبک فجر سپاسی که مدتی پیش به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، در پاسخ به این پرسش که آیا در فجر سپاسی هم شانسی برای دعوت شدن به تیم ملی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: مطمئناً کادر فنی تیم ملی عملکرد همه بازیکنان را بررسی می‌کنند. فجر سپاسی هم یکی از تیم‌های لیگ برتر است که می‌خواهد خودش را بعد از سال‌ها ثابت کند. من هم انگیزه دارم تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام داده و بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان فجر سپاسی تیم فوتبال گل گهر سیرجان فجر سپاسی فجر سپاسی تیم ملی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل ختافه، ژاوی برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس