Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:03:15 GMT

تأسیسات تصفیه آب آغاجاری تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۸۰۵

تأسیسات تصفیه آب آغاجاری تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز سه‌شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی استان خوزستان گفت: گزارشی از مشکلات موجود در چهار شاخص در زمینه کیفیت آب شرب ارائه شده که از جمله می‌توان به کدورت آب، بار میکروبی آب و میزان کلر آب اشاره کرد.

وی افزود: در این راستا دستگاه‌های متولی مشکلات موجود در هر شهرستان و مناطق روستایی را احصا کرده و قرار شده تا یک تقسیم کار انجام شود و هفته آینده آبفا نیز باید گزارشی را از رفع اشکالات موجود ارائه دهد تا در شاخص‌هایی که نشان‌دهنده بهبود کیفیت آب شرب است شاهد ارتقای کیفیت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: همچنین در خصوص دستگاه تصفیه آب آغاجاری میان سازمان آب و برق و آبفا اختلافی وجود داشته که قرار شده ظرف یک هفته اشکالات برطرف شود و استانداردهای مورد نیاز نیز رعایت و این تأسیسات تحویل شود.

کد خبر 5326012

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان آغاجاری بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی عکس استانها هفته نیروی انتظامی گرگان شیوع کرونا ایلام سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان