Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با هدف اجرای آزمایشی طرح سفیران محیط زیست در مراکز آموزش عالی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با هدف اجرای آزمایشی طرح سفیران محیط زیست در مراکز آموزش عالی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعریف سفیر محیط زیست در این تفاهم نامه به شخصی اطلاق می‌شود که با آگاهی، مسئولیت پذیری و دغدغه مندی به شناسایی مشکلات زیست محیطی می‌پردازد.

انجام رسالت‌های آموزشی، پژوهشی و فن آوری دانشگاه در حوزه محیط زیست، ارتباط مستمر اداره کل با دانشگاه در راستای استفاده‌ی بهینه از ظرفیت آن‌ها در حفظ و حراست از محیط زیست کشور، هماهنگی اداره کل با دانشگاه جهت انتقال مسائل مهم زیست محیطی و روش‌های نوین پیشگیری از آلودگی و مقابله با آسیب‌های زیست‌محیطی به دانشجویان و کارکنان دانشگاه در راستای ارتقای تفکر زیست‌محیطی، هماهنگی اداره کل با دانشگاه جهت استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای پیشبرد آن دسته از فعالیت‌هایی که نیاز به مشارکت گسترده دارد (نظیر پاکسازی طبیعت و مقابله با بحران‌های محیط زیستی)، تبدیل «سفیر محیط زیست» به یکی از نشان‌ها (برندها) در حوزه فرهنگ محیط زیست بخشی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

در مراسم امضای این تفاهم نامه احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و اکبری، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به بیان اهمیت توجه به محیط زیست پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند سفیران محیط زیست حفاظت از محیط زیست محیط زیست خراسان جنوبی دانشگاه بیرجند تفاهم نامه زیست محیطی اداره کل کل حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری، در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور که به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور، وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با صدور مجوز زیست محیطی بهره برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

در این جلسه پس از توضیحات استاندار خراسان شمالی مناطق چهارگانه محیط زیست مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست کشور قرار گرفت.

کد خبر 750195

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود