Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:25:16 GMT

پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۹۰۴

پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس کلید خورد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، رحیم یعقوب زاده با اعلام این خبر گفت: پانزدهمین دوره با برپایی رویدادهای مرتبط با این حوزه از جمله همایش علمی و نشست‌های تخصصی، مراسم تجلیل از نامداران و مفاخر خلیج‌فارس، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، اسناد و نقشه‌های خلیج‌فارس، فراخوان ایده‌های برتر با موضوع خلیج‌فارس و ده‌ها رویداد مرتبط دیگر در سطح کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خلیج‌فارس، از دیرباز در ابعاد گوناگون به‌عنوان مزیت و اولویت در سطح ملی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی مطرح بوده است، اذعان داشت: این آبراهه برای ایرانیان به‌مثابه داشته تاریخی و هویتی است؛ از این‌رو شایسته است در کنار تجزیه‌وتحلیل مزیت‌های خلیج‌فارس در مجامع علمی، اقدامات متعددی در جهت پاسداشت نام خلیج‌فارس انجام شود.

یعقوب زاده خاطرنشان کرد: باتوجه به مسایل روز خلیج‌فارس و حساسیت بیش از پیش این منطقه، دبیرخانه جشنواره سعی خواهد کرد با همکاری پژوهشگران حوزه‌های مختلف مطالعات خلیج‌فارس نظیر تاریخ و فرهنگ، انرژی، محیط‌زیست، علوم سیاسی و اجتماعی، گردشگری و ... به شیوه مستند به مقابله با تحریف نام تاریخی خلیج‌فارس بپردازد و مزیت‌های بی‌شمار اقتصادی، فرهنگی، تجاری، گردشگری و راهبردی خلیج‌فارس را معرفی کند.

مدیر مرکز گردشگری علمی – فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افزود: رویدادهای این جشنواره توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری برخی از واحدهای جهاددانشگاهی از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ آغاز و اختتامیه آن همزمان با روز ملی خلیج فارس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان از سال ۱۳۸۴ چهارده دوره همایش ملی خلیج‌فارس را در پیوند با پاسداشت نام خلیج‌فارس و بیان مزیت‌های تاریخی، راهبردی، سیاسی، گردشگری و اقتصادی خلیج‌فارس در استان‌های حاشیه خلیج‌فارس و همچنین تهران برگزار کرده است.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی خلیج فارس روز ملی خلیج فارس همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی خلیج فارس روز ملی خلیج فارس سازمان جهاد دانشگاهی خلیج فارس روز ملی خلیج فارس همایش ملی خلیج فارس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی