Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:26:36 GMT

اجرای طرح «مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر»

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۱۸۹

خبرگزاری آریا - طرح پاییزه « مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر» با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و به منظور آماده سازی شهر و تمهیدات لازم برای مواجهه با فصل سرما به صورت آزمایشی در منطقه 14 آغاز شد.
به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه 14، در این راستا صبح روز سه شنبه 20 مهرماه این طرح با حضور داوود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد جواد تاجیک مشاور شهردار تهران، صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14، معاونان و جمعی از مدیران شهری، طی اجرای مانور عملیاتی درمنطقه 14 کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوود گودرزی با تاکید برنگاه ویژه مدیریت شهری جدید بر ارتقای سطح خدمات رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای این طرح را در منطقه 14 به عنوان مناطق پیشقدم در تهران مثبت و ارزنده برشمرد.
سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه رفاه و زمینه زندگی بهتر مردم لازمه خدمتگزاری مدیریت شهری است، افزود: دارالمومنین تهران بتواند با اجرای اصولی و مستمر طرح تحول نگهداشت الگوی خوبی برای سایر مناطق باشد.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 نیز با اشاره به اجرای این طرح در مقیاس کوچه به کوچه با ارزیابی، نظارت و تداوم در اجرا گفت: طرح نگهداشت در سه بازه زمانی برنامه‌ریزی شده و هر روز در 21 محله با محوریت هر ناحیه انجام می شود.
او همچنین از فعالیت حوزه های ترافیک و فنی و عمران هم راستا با موضوعات نگهداشت برای شناسایی نیازها و بازبینی و رفع نواقص تاکید کرد.
سالاری پور با بیان اینکه ارتقای سطح خدمت رسانی شهری و توزیع خدمات بطور متوازن به تمامی محله‌ها و رفع نابسامانی‌های شهری در محورها از اهداف اجرای این طرح است، از اهتمام جدی برای زیبایی بصری محله ها و رضایتمندی شهروندان منطقه با استفاده از تمام ظرفیت ها خبر داد.
سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان این نشست و مانور عملیاتی بر لزوم نظارت خدمت رسانی و استمرار این طرح در مقیاس محله ای به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی در حوزه شهری تاکید و به مجموعه فعالیت ها و مدیریت شهری منطقه 14 خداقوت گفت.
«طرح مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر» از سوی شهرداری منطقه 14 در اقدامی نو با محوریت ارزیابی مستمر و با استفاده از تمامی ظرفیت، تجهیزات و نیروی انسانی به نگهداشت شهر می پردازد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران نگهداشت شهر منطقه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک

معاون خدمات شهری شهرداری اراک از اجرای عملیات لای‌روبی و پاک‌سازی رودخانه اراک از کرهرود تا ولی آباد خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک از کرهرود تا ولی‌آباد افزود: پاک‌سازی مسیر رودخانه با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: لای‌روبی رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمان بارش باران، می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش و مانع از آب‌گرفتگی معابر و منازل شود که در این راستا شهرداری با جدیت و حساسیت بیشتر نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 751197

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!