Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:23:50 GMT

خرید انواع لباس کار در طراحان دوخت

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۲۱۰

خرید انواع لباس کار در طراحان دوخت

طراحان دوخت با بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس کار مهندسی، تبلیغاتی، لباس و روپوش پزشکی، لباس کارگاهی و ... تنوع بی‌نظیری از انواع لباس‌های کار و یونیفرم‌های اداری و کارگاهی را در وب‌سایت خود ارائه کرده است.

به گزارش برنا، طراحی و خرید لباس کار مناسب تا حد زیادی به شرایط محیطی و فیزیکی که در آن کار می‌کنید، بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال کسی که در آتش نشانی کار می‌کند و با آتش و انواع خطرات سر و کار دارد، باید از لباس مخصوصی استفاده کند که از مواد و ویژگی‌های منحصر به فردی تهیه شده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

لباس‌های کار انواع مختلفی دارند و بر اساس نوع مدل، نوع پارچه استفاده شده در ساختار پارچه و سطح مقاومتی که در برابر عوامل محیطی دارند، دسته‌بندی می‌شوند. طراحی و دوخت این لباس‌ها به مهارت و تجربه بالایی نیازمند است؛ چرا که این لباس‌ها نه تنها باید ایمنی کارکنان را در سطح قابل قبولی تضمین کند، بلکه باید به نحوی دوخته شوند که آزادی عمل و قدرت حرکت و بازدهی کارکنان را نیز کاهش ندهد.

طراحان دوخت با بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس کار مهندسی، تبلیغاتی، لباس و روپوش پزشکی، لباس کارگاهی و ... تنوع بی‌نظیری از انواع لباس‌های کار و یونیفرم‌های اداری و کارگاهی را در وب‌سایت خود ارائه کرده است. هرکدام از این لباس‌ها ویژگی‌های مخصوصی دارد که در ادامه به تفصیل به آن می‌پردازیم.

لباس آتش نشانی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، لباس آتش‌نشانی به دلیل قرار گرفتن در شرایط خاص، باید از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار باشد. مهم‌ترین ویژگی‌ای که باید این لباس‌ها داشته باشد، ضد حریق بودن آن است که بتواند در برابر آتش مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

برای داشتن قابلیت ضد حریقی باید در انتخاب جنس پارچه دقت بالایی کرد. همچنین این لباس‌ها مقاومت بالایی در برابر اسید و رطوبت دارد. امروزه معمولا از پارچه‌های با جنس Nomex در لباس آتش‌نشان‌ها استفاده می‌شود که قابلیت ضدحریقی ایجاد می‌کند. لباس فرم آتش‌نشانی می‌تواند از دو قسمت شلوار و اورکت تشکیل شده باشد یا به صورت یکسره باشد.

لباس کار مهندسی

یکی از پرکاربردترین لباس‌های کار، لباس کار مهندسی است، که در محیط‌های کارگاهی برای ایجاد تمایز بین کارکنان و مشخص بودن حیطه مسئولیت هر فرد از آن استفاده می‌شود. استفاده از این نوع لباس، باعث بالارفتن پرستیژ کاری شده و در کنار آن به حفظ امنیت افراد کمک می‌کند.

لباس کار مهندسی در انواع مختلفی تولید می‌شود. این لباس‌ها می تواند یک سره، دوتکه و دو بنده باشد. همچنین پارچه بکار رفته در آن ها نیز می‌تواند بسته به شرایط کاری کاملا متفاوت باشد.

لباس کار تبلیغاتی

این نوع لباس‌ها، علاوه بر ایجاد تناسب بین فضای کار و کارکنان، باعث ایجاد زمینه برای انجام طرح‌های تبلیغاتی، شناسایی بهتر پرسنل و تمایز بین کارمندان و ارباب رجوع ها می‌شود.

لباس کار تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای برندینگ و معرفی چشم‌انداز سازمان می‌توان از آن استفاده کرد.

همانطور که می‌دانید استفاده از روش‌های غیرمستقیم، یکی از بهترین روش‌های جای گرفتن در ذهن مخاطب است. به همین منظور یکی از بهترین راه‌های تبلیغ غیرمستقیم، استفاده از لباس کار تبلیغاتی است که برای تمامی پرسنل شما به یک صورت تهیه می‌شود و تاثیر به مراتب زیادتری نسبت به انواع تبلیغات مستقیم مانند چاپ بروشور، بنر و ... دارد.

لباس و روپوش پزشکی

همانطور که از اسم آن‌ها نیز پیدا است، این نوع لباس‌ها مناسب بیمارستان‌ها و مکان‌های درمانی هستند. امروزه با شیوع کرونا استفاده از لباس و روپوش پزشکی بسیار زیاد شده است. البته باید از نوعی از لباس‌ها استفاده کنید که دارای لمینت 5 جداره باشد چرا که می تواند ورود نفوذ ویروس از بیرون را بگیرد.

روپوش و لباس پزشکی انواع مختلفی دارد. برای مثال لباس‌های پرستاری، لباس‌های انترن، سوپر وایزر و ... از این نوع لباس‌ها هستند که بر اساس آن می‌توان افراد و مسئولیت‌های آن‌ها را در محیط کار تشخیص داد. لباس‌های پزشکی عمدتا به گونه‌ای طراحی و تولید می شوند که دارای دوجیب در پایین و یک جیب در بالا بوده و تا زانوی فرد را پوشش دهند. برای راحتی در حرکت و دست و پاگیر نبودن، یک برش طولی در پشت این لباس‌های ایجاد می‌شود که فرد به راحتی بتواند در آن حرکت کند و انعطاف کافی را داشته باشد.

لباس کار رستورانی

یکی از مهم‌ترین نکات در رستوران‌داری، انتخاب کردن لباس مناسب برای افراد شاغل در رستوران است. افراد فعال در رستوران اعم از سرآشپز، گارسون، صندوق‌دار و ... متناسب با کاری که دارند، باید لباس کار رستورانی مناسب بپوشند. استفاده از لباس کار رستورانی مزایای زیادی برای رستوران دارد که  به عنوان مثال می‌توان به شناسایی سریع کارکنان، نمایش تمیزی و رعایت بهداشت مخصوصا در مورد سرآشپز و کارکنان آشپزخانه و ... اشاره کرد. همچنین لباس کارکنان داخل سالن رستوران، می‌تواند نمایان‌گر پرستیژ و اتمسفر این محیط باشد.

روپوش کارگاهی

روپوش‌هایی که در کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، در درجه اول به منظور ایمنی فرد طراحی می‌شوند و با ایجاد حفاظ بین شخص و محیط از حوادث آسیب‌زا جلوگیری می‌کنند. در کنار حفظ ایمنی، برای یک دست کردن افراد در کارگاه و ایجاد حس کار گروهی و ... نیز  از این روپوش‌ها استفاده می‌شود.

روپوش کارگاهی را معمولا از زیر گردن تا زانوها طراحی می‌کنند و زنانه و مردانه آن می‌تواند در طراحی متفاوت باشد. همچنین جنس پارچه بکار رفته در آن به صورتی است که بسته به خطرات محیطی که کارگر با آن روبه‌روست، در برابر حلال‌ها، اشیاء نوک تیز و حرارت مقاوم باشد.

در تعیین قیمت لباس کار،  در کنار جنس پارچه آن، عوامل دیگری مانند سایز، نوع دوخت، میزان مقاومت در برابر حرارت و ... در قیمت‌گذاری موثر است. اما همگی می‌دانیم که چیزی ارزشمندتر از جان نداریم و بنابراین هزینه کردن روی لباس‌های ایمنی، در واقع نوعی بیمه‌کردن سلامت جسم است.

طراحان دوخت از سال ۷۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی، دوخت و چاپ لباس کار و لباس ایمنی آغاز کرده است. بزرگترین سرمایه ما، رضایت مشتریان است. شما با خرید از طراحان دوخت نه تنها می‌توانید از تنوع بی‌نظیر محصولات ما استفاده کنید، بلکه این محصولات دارای خدمات پس از فروش بوده و کارشناسان ما به صورت آنلاین پاسخگوی هر نوع مشکل و سوالی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لباس کار طراحان دوخت لباس پزشکی روپوش پزشکی چاپ لباس کار نوع لباس لباس های کار طراحان دوخت لباس ها انواع لباس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟

روز گذشته، انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران، از مردی با شماره عضویت «۴۴» در این انجمن تجلیل و به مناسبت هفته گرافیک ایران، نمایشگاهی از آثار او برپا کرد. کامرانِ کاتوزیان، هنرمند پیشکسوت، عضو شماره «۴۴» این انجمن است که به عقیده بسیاری تحول قابل توجهی را در صنعت تبلیغات به وجود آورده است.

به گزارش ایسنا، کامران کاتوزیان حالا ۸۳ ساله است؛ با احتساب ارقام و اعداد و به حساب ما البته. این هنرمندِ طراحِ گرافیک، پیش‌تر در بخشی از مستندی کوتاه که سال ۱۳۹۰ در مراسم تولد ۷۰ سالگی‌اش در خانه هنرمندان ایران پخش شد، گفته بود: «احساس می‌کنم هنوز ۲۵ ساله‌ام ...»  

با محاسبه ارقام و اعداد که از نگاهِ دل، معیار صحیحی برای محاسبه سال‌های عمرِ آدمی نیست، کامرانِ کاتوزیان، که یکی از نمایندگان اصلی جریان هنر انتزاعی در ایران به‌شمار می‌رود، بدونِ در نظر گرفتنِ علاقه‌ کودکی‌اش به نقاشی، دست‌ِکم ۷۰ سالی را صرفِ طراحی گرافیک کرده است؛ به طوری که وقتی بزرگانِ هنر درباره او صحبت می‌کنند، گفته‌هایشان مملو از اشاره به افتخاراتِ کسب کرده و تحولات ایجاد شده از سوی اوست.

کسب جایزه مشترک چهارمین بینال تهران در سال ۱۳۴۳ به همراه ژازه طباطبایی ـ نقاش و مجسمه‌سازِ نوگرا ـ، شرکت در بینال پاریس در سال ۱۳۴۴، شرکت در بینال ونیز ۱۳۴۵، شرکت در جشنواره بین المللی هنر-واشنگتن در سال ۱۳۵۶، تاسیس گالری صبا ۱۳۴۳، فعالیت در شرکت تبلیغاتی آوانگارد در سال ۱۳۵۰، فعالیت در شرکت تبلیغاتی کارپی در سال ۱۳۶۵ و... از جمله سوابقی است که میانِ فعالیت‌های این هنرمند به آن اشاره می‌شود. 

حال روز گذشته، انجمنِ صنفیِ طراحانِ گرافیک در مراسم هفته گرافیک سال ١۴٠٣، از کامران کاتوزیان ـ پیشگام و پیشکسوت این عرصه ـ تقدیر و به صورت همزمان نمایشگاهی از آثار او در خانه هنرمندانِ ایران، برپا کرد؛ گرامیداشتِ فعالیتِ مردی با شماره عضویت «۴۴» در انجمنِ صنفیِ طراحانِ گرافیک.

بیشتر بخوانید 

بزرگداشت کامران کاتوزیان در هفته گرافیک ایران

« احساس می‌کنم هنوز ۲۵ ساله‌ام ...»

در نشست اخیرِ این انجمن نیز که هر هفته گذشته برگزار شد، ضمن اشاره به تاثیرِ کاتوزیان بر عرصه تبلیغات، به خصوص در بازه فعالیتش در آژانس تبلیغاتی آوانگارد،‌ تاکید شد که درخشان‌ترین دوره کاری این هنرمند مربوط به فعالیت آژانس آوانگارد است که به نوعی موجب احیای صنعت تبلیغات نیز شد. 

آثاری که قرار است به مناسبت هفته گرافیکِ ایران برگزار شود نیز، اغلب مرتبط با فعالیتِ این هنرمند در حوزه تبلیغات است.

از جمله آثاری که انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران از کامران کاتوزیان منتشر کرده است. از جمله آثاری که انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران از کامران کاتوزیان منتشر کرده است. از جمله آثاری که انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران از کامران کاتوزیان منتشر کرده است. از جمله آثاری که انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران از کامران کاتوزیان منتشر کرده است. از جمله آثاری که انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران از کامران کاتوزیان منتشر کرده است. از جمله آثاری که انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران از کامران کاتوزیان منتشر کرده است.

کامرانِ کاتوزیان پس از پایان دوره اول متوسطه برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد؛ در آنجا به توصیه یکی از اساتید خود، به دانشگاه‌ ویندهام در ایالت ورمونت رفت و در سال ۱۳۴۰ در رشته هنرهای زیبا ـ نقاشی و مجسمه‌سازی ـ فارغ التحصیل شد.

او گفته است: «چرخش دیدگاه من به طرف نقاشی [مدرن] در سال ۱۹۶۲ اتفاق افتاد؛ یعنی زمانی که من ویلیام ‌هانت را- که فکر می‌کنم یکی از بهترین نقاشان معاصر امریکا است- ملاقات کردم.»

کاتوزیان همچنین گفته بود: «از نقاشان مورد علاقه‌ام در زمان تحصیل، بیش از همه کلاین (نقاش امریکایی/ ۱۹۱۰- ۱۹۶۲)، که هنوز هم با من است، بود. او که عمری چندان طولانی نداشت، دوره کوتاهی درخشید. نقاشی‌هایش به قدری قرص و مسلط بود که آدم مقابل کار له می‌شد. در دوره‌ای ماجراجویی جکسن پالک (نقاش امریکایی/ ۱۹۱۲- ۱۹۵۶) من را مسحور خودش کرد. همچنین نقاشان دیگری مثل مارک روتکو (نقاش ۱۹۰۳- ۱۹۷۰) و مارک توبی (نقاش امریکایی/ ۱۸۹۰- ۱۹۷۶) که کارهای خیلی درخشانی داشتند. در نیویورک آن سال‌ها، وقتی به گالری‌ها سر می‌زدی، آثاری را می‌دیدی، بسیار قرص و بی‌نظیر، و از نقاشانی که اصلاً معروف نبودند. بعد از آن دیگر کارهایی به آن محکمی‌ و درخشندگی ندیدم. بدی نقاشی آبستره این است که خیلی سریع، اول صدها، و بعد هزاران نفر به آن پیوستند و چون چشم مخاطب به این نوع کارها عادت نداشت، بنابراین، در تشخیص هم دچار اشکال می‌شدند. شارلاتانیسم خیلی سریع در این سبک رخنه کرد، در حالی‌که کمتر آدم خُبره‌ای قادر به تشخیص درستی و نادرستی و اصالت آن بود.»

همانطور که کاتوزیان گفته بود، به عقیده بسیاری از پژوهشگران هنری، تأثیر آثار کلاین در آثار دوره‌های مختلف کار این هنرمند قابل ردگیری است.

اثر فرانتز کلاین اثر کامران کاتوزیان

انرژی ضربه قلم‌ فرانتز کلاین، حرکت هیجانی او هنگان خلق اثر را نمایان می‌کنند؛ به طوری که گویی حرکت قلم بر بوم، قرص و محکم و مطمئن بوده است، همانطور که کامران کاتوزیان اظهار کرده بود «نقاشی‌هایش (کلاین) به قدری قرص و مسلط بود که آدم مقابل کار له می‌شد.»

و گویی کاتوزیان، این شکلِ شدت حرکت قلم مو و رنگ گذاری جسورانه را در آثار خود حفظ کرده است. 

آنطور که گفته شده، آیدین آغداشلو دربارهٔ آخرین نمایشگاه کامران کاتوزیان این‌طور اظهار نظر کرده بود. «وقتی قرار شد آثار تازه کامران کاتوزیان را تماشا کنم، نمی‌دانستم انتظار دیدن چه نوع مجموعه‌ای را باید داشته باشم و پس از انزوای چندساله او و دوری سالیان اخیر من از نمایشگاه‌های نقاشی، ارتباط میان هنرمند و مخاطب چه صورتی خواهد یافت؟ اما وقتی دیدم، آسوده شدم که نقاشی‌ها، در وجهی بسیار جدی و حرفه‌ای، تداوم معنا و دستاورد گذشته او را دنبال کرده بودند و آن شدت حرکت قلم مو و رنگ‌گذاری جسورانه، گیرم کمی ملایم‌تر، همچنان جاری و باقی و مداوم بود. تعلق و وابستگی قدیمی و همیشگی کامران کاتوزیان به مکتب اکسپرسیونیزم انتزاعی سال‌های ۵۰ میلادی نیویورک، که هیچ کاستی نگرفته‌است، و با گوشه چشمی به کارهای پرتلاطم کلاین یک سره جهان شخصی و خاص خود را دنبال و بنا می‌کند.»

روز گذشته نیز هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳، در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران، هفته گرافیک ایران با افتتاح نمایشگاه آثار کامران کاتوزیان در گالری استاد ممیز و نمایشگاه پوستر در جستجوی نسل نو در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران همراه شده بود. 

در این مراسم بهرام کلهرنیا ـ رییس هیات مدیره انجمن گرافیک ایران ـ ضمن اشاره به دشواری‌های این انجمن، ایستادن تا لبه سقوط و نابودی و سپس نگه داشتنش با چنگ و دندان، بر ایستادن زیر سایه کامران کاتوزیان تاکید کرد. او ضمن توصیف کاتوزیان با عنوان «سرو عتیق» گفت: «نخستین شماره ویژه‌نامه‌ای دوره جدید انجمن آماده شده و با اسم استاد کاتوزیان بیرون آمده است. امیدوارم انتشار این ویژه‌نامه ادامه دار باشد.»

بخشی از مراسم روز گذشته، به نکوداشت کامران کاتوزیان اختصاص پیدا کرد و ویدیویی که به گفته امراله فرهادی ۱۲ سال قبل از کامران کاتوزیان تهیه شده بود، پخش شد.

امرالله فرهادی گفت: «واقعیت اینکه امکان فیلمبرداری جدید از آقای کاتوزیان وجود نداشت. امیدوارم آقای کاتوزیان‌ ده‌ها سال عمر کنند اما نباید فراموش کنیم که ایشان در این سال‌ها خیلی اذیت شده‌اند. از سال ۸۳ امکان همکاری و دوستی با ایشان را داشتم و به آن افتخار می‌کنم. کاری که در این رویداد انجام دادیم، این بود که خواستیم ویژه نامه‌ای را برای آقای کاتوزیان در بیاوریم. از روزی که با افراد تماس گرفتیم تا یادداشت‌های خود درباره ایشان را برایمان ارسال کنند، تنها یک روز گذشت و تقریبا تمام مطالب جمع شد. این ویژه نامه مطالب خوبی درباره آقای کاتوزیان دارد. بنابراین اگر کسی بخواهد ایشان را بشناسد، به خواندن مطالب این ویژه‌نامه را توصیه می‌کنم.»

او ادامه داد: «کاتوزیان در این سال‌ها سختی‌های خیلی زیادی را از سر گذراند. او در هر جایی کار می‌کرد، برای ما مانند الگویی بود که دنبالش می‌کردیم. او در کار خود ساختارشکن و شجاع بود. همین موضوع سبب شد تا به او اتهام‌های واهی بزنند و حتی تا دادگاه ببرند. او را ممنوع الکار کردند اما او رفت و کار خودش را انجام داد. او هیچوقت معلم رسمی نبود، اما تاثیرش در کارهای امروز دیده می‌شود. برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم.»

در بخش بعدی این مراسم نیز با حضور بهرام کلهرنیا، مجید بلوچ، علی خسروی، رضا خاکساری، علیرضا مصطفی زاده، لوح یادبودی از طرف انجمن گرافیک ایران به امراله فرهادی اهدا شد تا آن را به دست استاد کاتوزیان برساند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور