Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۲۷۱میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در شش ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی عصر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول به همه مردم اظهار داشت: از اینکه فرصت حضور در جمع دلسوزان نظام را در کردستان داشته، بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همواره از نقطه نظرات و پیشنهادات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی‌ کردستان برای پیشبرد اهداف و سیاست‌ها استفاده می‌کنم، گفت: امیدوارم همه با هم در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه باید مجموعه پلیس در برابر محبت مردم به پلیس با تفکر ویژه به آن بنگریم، تصریح کرد: موفقیت‌های حاصل شده در نیروی انتظامی ناشی از "اخلاص، روحیه خدمتگزاری و تواضع" همکارانم در استان است.

وی خدمتگزاری به مردم را جزو وظیفه و اولویت نیروی انتظامی کردستان خواند و افزود: در طول این هفته ناجا که با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار نام‌گذاری شده اقدامات زیادی انجام و 

تعامل سازمان‌های مردم‌نهاد با نیروی انتظامی امنیت استان کردستان را ارتقا می‌دهدفرمانده انتظامی استان کردستان: 50 کلانتری کردستان برای خدمت‌رسانی بیشتر هوشمندسازی شد

سردار آزادی از افزایش 3درصدی وقوع سرقت در شش ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد و بیان کرد: این آمار در کشور 11درصد بوده است‌.

وی از کشف 83درصدی سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه در کاهش وقوع تصادفات که متولی آن دستگاه‌های مختلف بوده، ناموفق بوده‌ایم چراکه در این شش ماهه نخست سال‌جاری آمارها نسبت به سه سال گذشته افزایشی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کروستان از افزایش 35درصدی وقوع جرائم سایبری و کشف 95درصدی پرونده‌های تخلفات این حوزه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آمار کشفیات در این بخش در کشور 89درصد است.

وی از کاهش 31درصدی آمار خودکشی در شش ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: در همین مدت 856 کیلوگرم موادمخدر در کردستان کشف و 976معتاد متجاهر بازداشت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با ابراز نگرانی از اینکه مرکز ترک اعتیاد اجباری معتادان در استان نداریم، اذعان کرد: همین موضوع باعث جولان معتادان متجاهر در سطح شهرهای کردستان شده که این یک معضل اساسی یوده و باید چاره‌اندیشی شود.

وی از کشف 271میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در شش ماه و 15روز اخیر در استان خبر داد و یادآور شد: این آمار در کردستان  105درصد افزایش داشته است.

سردار آزادی با بیان اینکه دفاتر مشاوره و مددکاری اجتماعی در تمام کلانتری‌های سطح استان به منظور حل مشکلات مردم راه‌انداری شده است، افزود: از ظرفیت همه گروه‌های مردمی در راستای پیشبرد برنامه‌های ناجا در کردستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان شش ماهه نخست سال جاری استان خبر استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان