Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:45:31 GMT

مادران شاد پرورش دهنده کودکان شاد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۴۵۶

مادران شاد پرورش دهنده کودکان شاد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عالیه قوامی سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در ویژه برنامه مادر و کودک به مناسبت هفته ملی کودک، گفت: مادران آگاه می‌توانند نسلی هوشیار و شاد را به آینده تقدیم کنند.

او با اشاره به شرایط بیماری کرونا و فاصله کودکان با اجتماع، خواستار ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های گروهی کودکان به منظور از بین بردن وابستگی‌های آن‌ها به دنیای مجازی شد و از مادران خواست تا کودکان  را با حقوق خود در جامعه آشنا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه مادر و کودک به مناسبت هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد.
در این ویژه برنامه با مدیریت مرضیه دهقانی کارشناس کودک، مادران و کودکان، بیش از ده بازی هیجانی و گروهی  در دو ساعت اجرا کردند.

بازی‌هایی که در آن‌ها سعی شده بود تا با ایجاد تمرکز بر ارتباط بین مادر و فرزند به عمیق‌تر شدن این پیوند کمک شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مجتمع فرهنگی، هنری کانون فضایی را با نام ایکیو پارک ایجاد نموده است که کودکان در این مجموعه می‌توانند علاوه بر تقویت حواس پنجگانه و هوش هشتگانه از طریق اجرای بازی‌های متنوع، بر عادت‌های غلط خود غلبه کنند.

برطرف کردن اختلالات رفتاری از طریق اجرای بازی‌های متنوع از دیگر خدمات ایکیو پارک است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان تربیت فرزندان کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها