Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز سه‌شنبه طی سخنرانی در مرکز مطالعات امنیتی در بیت المقدس گفت: نمی‌توان ترکیه را نادیده بگیریم. ترکیه به عنوان عضو ناتو نقش محوری در مبارزه با مهاجرت غیرقانونی به اروپا دارد.

صدراعظم آلمان در این خصوص ادامه داد: آنکارا دارای اهداف بزرگی است و در روابط نیز شاهد برخی مشکلات (با ترکیه) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم تفاوت دیدگاه باید راهکارهای عملی در این خصوص پیدا کنیم. باید به گفتگو و مذاکره با یکدیگر ادامه دهیم.

آنگلا مرکل با اشاره به اینکه روابط خارجی مخلوطی از ارزش‌ها و منافع است، در این باره اضافه کرد: مسئله حیاتی برقرای توازن مناسب در روابط با کشورها است.

کد خبر 5326097

منبع: مهر

کلیدواژه: آنگلا مرکل ترکیه مهاجران عراق ایالات متحده امریکا انتخابات عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی سوریه فلسطین اتحادیه اروپا طالبان لبنان تایوان ایران طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانک مسکن فعالیت درخشانی را در اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی داشته و این روند باید ادامه داشته باشد.   وی ادامه داد: باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رسالت مشترک دو سازمان خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و امید می‌رود با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران  دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .   عطائی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای مسکن است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه