Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه ارتش و سپاه در رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ نمره بسیار خوبی کسب کردند، گفت: تاکتیک‌هایی که پدافند هوایی ارتش و سپاه اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیرو‌های مسلح ما دارد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اظهار داشت: این رزمایش متشکل از سه نیروی ارتشی و سپاهی شامل نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در حال طرح ریزی و اجرا است و ما مشاهده کردیم که در این رزمایش کلیه تهدیدات و اقدامات تهدیدآمیز دشمن را مشابه یک صحنه واقعی جنگ ساماندهی و طرح ریزی شده و فرماندهان و رزمندگان نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه به موقع آن‌ها را کشف، رهگیری و منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرلشکر رشید با بیان اینکه ارتش و سپاه در این رزمایش نمره بسیار خوبی کسب کرده‌اند، گفت: ما نمره بسیار قابل قبولی از طرف قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر این رزمایش نظارت و ارزیابی می‌کند به نیرو‌های عمل‌کننده در این رزمایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: ویژگی دیگر این رزمایش این است که عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: کلیه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیرو‌های مسلح ما دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار رشید ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش مشترک ارتش و سپاه خاتم الانبیاء قرارگاه مرکزی هوایی ارتش ارتش و سپاه نمره بسیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود