Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی‌کیا درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: بازی سختی است زیرا کره جنوبی تیمی بسیار خوب و یکی از رقیبان اصلی تیم ما است اما با توجه به شرایط فعلی تیم ملی کشورمان از لحاظ روحی، روانی و فنی پیش بینی می‌کنم امروز سه امتیاز بازی را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری در چندین بازی گذشته سبب شده برتری از نظر روانی به سود ما باشد. امیدوارم با بردن این مسابقه به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر شویم.

وی درمورد تاثیر رکورد شکست ناپذیری تیم ملی در سال‌های اخیر مقابل کره جنوبی و برتری این تیم در 10 دیدار با دراگان اسکوچیچ در دیدار با کره جنوبی‌، پاسخ داد: کسب سه امتیاز از همه چیز مهم‌تر است. رکوردها همیشه در دنیا شکسته می‌شوند که ان‌شاءالله امروز چنین اتفاقی نیفتد. برای نزدیک‌تر کردن خودمان به جام جهانی مهم کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان درخصوص اینکه همچنان برخی می‌گویند دراگان اسکوچیچ لایق سرمربیگری تیم ملی نیست، پاسخ داد: نمی‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. وی مربی ما است و باید تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد.

مهدوی‌کیا درخصوص اینکه گفته می شود، فضای دو قطبی ایجاد شده عنوان کرد: فضای دو قطبی وجود ندارد. اسکوچیچ مربی تیم ملی است و کارش را انجام می‌دهد. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت انتخاب سرپرست تیم ملی امید گفت: قرار است یکی از فوتبالیست‌های قدیمی این پست را در اختیار بگیرد تا با هم هماهنگی بیشتری داشته باشیم. ان‌شاءالله سرپرست تیم ملی امید هم در هفته آینده اعلام می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درمورد اینکه آیا احتمال دارد با توجه به اینکه شاگرد علی دوستی مهر بوده است از وی استفاده خواهد کرد، توضیح داد: دوستی‌مهر استاد ما است اما فعلا در این زمینه صحبتی نکرده‌ایم. در حال حاضر قرار نیست مربی ایرانی به کادرفنی اضافه شود. ان شاءالله پس از مسابقات آتی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران و کره جنوبی سرپرست تیم ملی فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران