Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:04:01 GMT

کشف جسد جوانی ۳۲ ساله در یاسوج/قاتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۷۱۰

کشف جسد جوانی ۳۲ ساله در یاسوج/قاتل دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بالش زر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در یکی از محلات شهر یاسوج بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: در بررسی مأموران مشخص شد متوفی جوانی ۳۲ ساله بوده که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالش زر با بیان اینکه مأموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، جسد مقتول را به سردخانه منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند، گفت: مأموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد.

بالش زر اظهار داشت: سلاح به کار رفته در قتل از متهم کشف و ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5326123

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قتل بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی گرگان هفته نیروی انتظامی شیوع کرونا عکس استانها ایلام سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد