Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:51:26 GMT

طرح پلاک ايمن در محلات شمال تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۷۴۸

خبرگزاری آریا- طرح پلاک ایمن با هدف ارتقاء ایمنی خانه و محله، با برگزاری کارگاه آموزشی برای مسئولین خانه های دوام و ایمنی سراهای محلات شمال تهران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد حسن قنبری دبیر ستاد مشاركت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار داشت: كارگاه آموزشی طرح پلاک ایمن توسط كارشناس آتش نشانی و با حضور مسئولین خانه های دوام و ایمنی سراهای محلات شمال تهران، در سالن آمفی تئاتر سرای محله زعفرانیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این برنامه به منظور آموزش مسئولین خانه های دوام سرای محلات اجرا شد تا در نهایت آنان با آموزش آموخته های خود به شهروندان  این طرح را در محله ها گسترش دهند.
قنبری گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای  آگاهی شهروندان و خوداظهاری آنان درباره ایمنی محله و خانه ای است كه در آن زندگی می كنند تا سازمان آتش نشانی به کمک توضیحات دقیق از شرایط منزل افراد بتواند با راهنمایی، در زمان وقوع حادثه خسارت كمتری متوجه آنان شود.
مدیر ستاد مشاركت های اجتماعی منطقه یک خاطرنشان کرد: تمام خدماتی كه در این طرح ارائه می شود، رایگان است و شهروندان  می توانند با مراجعه به سامانه پلاک ایمن، pelak125.tehran.ir بخش خوداظهاری آن را پر کنند تا ساختمان آنها از طرف کارشناسان آتش نشانی ارزیابی شود.
وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت شهروندان، در پایان این طرح مشكلات ایمنی ساختمان ها به درستی شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلاک ایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران