Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران پیش از بازی تیم ملی بزرگسالان با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی با کره جنوبی داریم و باید حواس جمع با این تیم بازی کنیم. با شرایطی که تیم ملی دارد امیدوارم امروز هم سه امتیاز بازی را بگیریم. کره در این چند سال به ایران باخته است و برتری روحی و روانی با ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص رکورد ۱۰ پیروزی متوالی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ یادآور شد: برد ما از همه چیز مهمتر است. رکوردها در دنیا شکسته می شوند. ان شاءالله که امروز این اتفاق رخ ندهد. مهم برای ما سه امتیاز و نزدیک شدن به جام جهانی است.

مهدوی کیا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر مقایسه هایی که بین اسکوچیچ با کارلوس کی روش می شود، تاکید کرد: نمی دانم باید درباره چه صحبت کنم. مربی تیم ما اسکوچیچ است و تمرکزش را روی بازی تیم ملی می گذارد.

وی همچنین درباره اینکه علت فضای دو قطبی تیم ملی را چه چیزی می داند؟ تصریح کرد: کدام دو قطبی؟ دیگر این فضا را نداریم. مربی تیم ملی دارد کارش را می کند.

مهدوی کیا در خصوص دلیل عدم معرفی سرپرست تیم امید هم به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: قرار است سرپرست انتخاب شود. شاید یکی از فوتبالیست های قدیمی انتخاب شود که هماهنگی بیشتری داشته باشیم. تا هفته آینده سرپرست مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در پایان درباره احتمال انتخاب علی دوستی مهر به عنوان یکی از مربیان این تیم تاکید کرد: آقای دوستی استاد ما است. هنوز در این زمینه صحبت نکردیم. فعلا قرار نیست مربی ایرانی به کادر اضافه شود. بعد از این مسابقات تصمیم می گیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی فوتبال مهدی مهدوی کیا مربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند