Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: فضای دو قطبی وجود ندارد و اسکوچیچ باید تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهدوی‌کیا درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره‌جنوبی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازی سختی است، زیرا کره جنوبی تیمی بسیار خوب و یکی از رقیبان اصلی تیم ما است، اما با توجه به شرایط فعلی تیم ملی کشورمان از لحاظ روحی، روانی و فنی پیش‌بینی می‌کنم امروز سه امتیاز بازی را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری در چندین بازی گذشته سبب شده برتری از نظر روانی به سود ما باشد. امیدوارم با بردن این مسابقه به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر شویم.

وی درمورد تاثیر رکورد شکست ناپذیری تیم ملی در سال‌های اخیر مقابل کره‌جنوبی و برتری این تیم در ۱۰ دیدار با دراگان اسکوچیچ در دیدار با کره، گفت: کسب سه امتیاز از همه چیز مهم‌تر است. رکورد‌ها همیشه در دنیا شکسته می‌شوند که ان‌شاءالله امروز چنین اتفاقی نیفتد. برای نزدیک‌تر کردن خودمان به جام جهانی مهم کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان درمورد اینکه همچنان برخی می‌گویند اسکوچیچ لایق سرمربیگری تیم ملی نیست، افزود: نمی‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. وی مربی ما است و باید تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد.

مهدوی‌کیا درخصوص اینکه گفته می‌شود، فضای دو قطبی میان کی‌روش و اسکوچیچ در تیم ملی ایجاد شده؛ عنوان کرد: نمی‌دانم درباره چه چیزی حرف می‌زنید، در تیم ملی فضای دو قطبی وجود ندارد. اسکوچیچ مربی تیم ملی است و کارش را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرپرست تیم ملی امید گفت: قرار است یکی از فوتبالیست‌های قدیمی این پست را در اختیار بگیرد تا با هم هماهنگی بیشتری داشته باشیم. ان‌شاءالله سرپرست تیم ملی امید هم در هفته آینده اعلام می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درمورد اینکه آیا احتمال دارد با توجه به اینکه شاگرد علی دوستی مهر بوده است از وی استفاده خواهد کرد، توضیح داد: دوستی‌مهر استاد ماست، اما فعلا در این زمینه صحبتی نکرده‌ایم. در حال حاضر قرار نیست مربی ایرانی به کادرفنی اضافه شود. ان شاءالله پس از مسابقات آتی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: لوگوی فدراسیون فوتبال تغییر خواهد کرد؛ اصولی: با لوگوی جدید در جام جهانی قطر حضور خواهیم یافت

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم فوتبال امید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم فوتبال امید تیم ملی فوتبال مربی تیم ملی فوتبال امید مهدوی کیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم

تیم ملی امید آقایان برابر تیم کشور روسیه و شهر خانتی مانسیسک که در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار داشت به رقابت پرداخت و با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ به پیروزی رسید و تیم ملی بانوان برابر تیم عراقی از شهر بغداد که در جایگاه نهم قرار داشت با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و با احتساب این نتایج تیم ملی امید آقایان هم‌اکنون در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان در جایگاه ششم جدول رده‌بندی و ۱۵ تیمی مسابقات قرار دارند. تیم ملی امید آقایان در فاصله‌ای بسیار نزدیک و ۲ امتیازی با تیم صدرنشین و نماینده روسیه میزبان قرار دارد و هم‌اکنون با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم ملی بانوان نیز با ۹ امتیاز تیمی در رتبه ۶ جدول ۱۵ تیمی مسابقات شهر‌های آسیا قرار گرفته است و به دنبال بهبود رتبه خود طی دور پایانی است. دور نهم و پایانی این پیکار‌ها فردا برگزار می‌شود و طی این دور حساس تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و مقام سومی مسابقات مشخص خواهد شد.

عملکرد ایرانی‌ها در این تورنومنت مورد تمجید روس‌ها و شطرنج‌بازان دیگر کشور‌ها قرار گرفته، زیرا چندین سال از این مسابقات دور بودند، اما امسال به همت سرپرست فدراسیون شطرنج اعزام به این مسابقات صورت گرفت و ایران هم‌اکنون نیز مدعی کسب عنوان در این جام معتبر آسیایی است.

تیم ملی امید آقایان در صورت کسب پیروزی و حداکثر امتیازات در دیدار فردا و از دست دادن امتیاز توسط صدرنشین شانس بسیار خوبی نیز برای کسب عنوان قهرمانی دارد؛ در غیر این صورت کسب مقام دومی ایران در این تورنومنت قطعی است. از آن طرف تیم ملی بانوان نیز می‌تواند امیدوار به کسب امتیاز و ارتقاء جایگاهش باشد، زیرا در دور‌های گذشته همواره میان ۴ یا ۵ تیم اول قرار داشت.

گفتنی است؛ تیم ملی امید آقایان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی بانوان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟