Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@17:38:45 GMT

عرضه خارج از شبکه 3800 کیلوگرم مرغ در انزلی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۷۲۹۱

عرضه خارج از شبکه 3800 کیلوگرم مرغ در انزلی

مدیرکل تعزیرات گیلان، از محکومیت سنگین یک کشتارگاه مرغ به اتهام عرضه خارج از شبکه در بندرانزلی خبر داد و گفت: این واحد کشتارگاه به پرداخت بیش از یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال به عنوان مجازات اصلی محکوم شد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد کشتارگاه در شهرستان بندرانزلی که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۳۸۰۰ کیلوگرم مرغ کرده بود با کشف تخلف و گزارش اولیه توسط دستگاه های نظارتی، پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی شهرستان بندرانزلی رسیدگی و متخلف به شعبه احضار شد، تصریح کرد: پس از انجام تشریفات قانونی و احراز شدن تخلف، شعبه مربوطه این واحد کشتارگاه را به پرداخت بیش از یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریالی به عنوان مجازات اصلی و منع اشتغال به شغل کشتارگری مرغ زنده و توزیع و پخش عمده مرغ به عنوان مجازات تکمیلی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآور شد: گشت های سیار مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه های نظارتی مرتبط به طور تمام وقت و با توجه به نیاز جامعه برای جلوگیری از هرگونه تورم انجام می شود.

امینی، با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در بازار کشور، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین جاری از سوی تمامی تعاونی ها، مرغداری ها، کشتارگاه ها و واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار استان الزامی است.

وی در ادامه از مجازات نقدی و امحای کالا در پرونده قاچاق نهاده دامی خبر داد و خاطرنشان کرد: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی رودبار طی بازرسی از یک خودرو در رودبار مقدار ۲۵ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند که پس از تهیه صورتجلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات گیلان اضافه کرد: پرونده در دستور کار شعبه ویژه شهرستان رودبار قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۸۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. همچنین با توجه به تقلبی بودن نهاده ها، طبق ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی و ماده ۵۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حکم به معدوم نمودن محموله توقیفی صادر و رای اجرا شد.

امینی، از کشف محموله ۱۵هزار لیتری گازوییل قاچاق در شهرستان آستارا نیز خبر داد و گفت: دستورات لازم درخصوص تشکیل پرونده توقیف خودرو و تخلیه محموله پس از نمونه گیری به پالایشگاه مواد پتروشیمی مرکز گیلان توسط رئیس شعبه ویژه قاچاق این شهرستان صادر شد. ارزش محموله براساس قیمت اف.او.بی خلیج فارس حدود یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال برآورد می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا قیمت مرغ عرضه مرغ عرضه خارج از شبکه مرغ افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تعزیرات حکومتی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت میلیاردی متصدی فروشگاه زنجیره‌ای برای عرضه خارج از شبکه گوشت منجمد خبر داد و   پرونده فروشگاه زنجیره‌ای متخلف برای عرضه خارج از شبکه ۱۳۰ کیلوگرم گوشت منجمد به ارزش ۳۶۷ میلیون ریال در شعبه بدوی دادگاه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک فروشگاه زنجیره‌ای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران