Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران در مراسم روز جهانی دریانوردی با بیان این‌که ما به همه مالکان شناور‌ها و کشتی‌ها و خانواده شیلات کشور روز جهانی دریانوردی را تبریک می‌گوییم گفت: در آب‌های حاکمیتی و فراسرزمینی کشور، مردم و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی ارگان‌های دریایی در حوزه ایجاد امنیت در بخش صیادی شیلات فعالیت و همکاری بسیار زیادی با سازمان شیلات داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که ما در بخش صیادی جهان، رتبه بیست و ششم را کسب کرده ایم گفت: رتبه دوم از نظر ناوگان دریایی و صیادی و رتبه نخست را هم در بخش ناوگان صیادی کسب کرده ایم.

رئیس سازمان شیلات ادامه داد: ۱۴۷هزار صیاد در این بخش به خدمت‌رسانی مشغول هستند و تکالیف و برنامه‌ها هم مطابق با هدف‌گذاری که صورت‌گرفته انجام می‌شود.

خون میرزایی با بیان این‌که در سال گذشته تکلیف کلی ما تامین یک میلیون و سیصد و هفتاد و سه هزار تن شیلات بوده که از این میزان ما توانستیم یک میلیون و دویست و هفتاد هزار تن را محقق کنیم گفت:در این زمینه بخشی از حوزه‌ها مربوط به پرورش ماهی در قفس بود که متاسفانه در این بخش جا مانده‌ایم.

خون میرزایی توضیح داد: جا ماندن ما در این بخش هم به دلیل آن بود که در این حوزه از تکنولوژی‌های اروپایی استفاده می‌کنیم و به دلیل مشکلات ارزی که در این حوزه ایجاد شد نتوانسیم به اهداف مورد نظر  دست پیدا کنیم.

او تاکید کرد: ما توانستیم با بومی سازی در این حوزه تمامی تکنولوژی‌های مورد نیاز این بخش را به دست بیاوریم و توانستیم در این بخش نود و پنج درصد خودکفا شویم و عقب‌ماندگی را را جبران کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه صید و صیادی باید بیش‌از ششصد هزار تن تولید می‌کردیم، اما ما بیش از صد و هشت هزار تن مازاد تولید داشته ایم و توانستیم فعالیت پرورش ماهی در قفس را گسترش دهیم.

او با بیان این‌که برنامه امسال ما مطابق هدف‌گذاری‌های صورت‌گرفته یک میلیون و پانصد و یازده هزار تن بوده که با هماهنگی در بخش‌های مختلف امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

او گفت: در مذاکرات طبق برنامه  یک میلیون و۳۷۳ هزار تن باید تولید می‌کردیم و تلاش ما آن است که به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال ۱۴۰۴ برسانیم.

خون میرزایی بیان کرد:ما باید در توسعه حوزه آبزی پروری بتوانیم فعالیت کنیم و فشار زیادی به ذخایر وارد نکنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورش ماهی شیلات خون میرزایی یک میلیون هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم) رقص هندی حامد آهنگی با کفش‌های عجیبش (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران