Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در زمینه دیدارش با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در راستای پیگیری برخی از مشکلات حوزه انتخابیه دیداری با آقای عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد و موضوعات متفاوتی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیان‌کرد: یکی از این مسائل مورد بحث احداث واحد تولیدی جایگزین پنبه نسوز نهبندان بود که سال‌ها قبل به واسطه برخی از ملاحظات زیست محیطی تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی افزود: بعد از تعطیلی واحد پنبه نسوز نهبندان مقرر شد شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی نسبت به احداث واحد جایگزین اقدام کند که متأسفانه تاکنون اقدام خاصی انجام نشده است.

وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور دادند که ضمن تجدید ارزیابی اقتصادی طرح‌های مورد نظر اقدام عاجل و سریعی در خصوص ایجاد و راه‌اندازی یک واحد جایگزین در شهرستان نهبندان برابر توافقات قبلی انجام شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: موضوع دوم مورد گفت و گو با وزیر کار درباره احداث نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی در شهرستان نهبندان و همچنین یک واحد نیروگاه بادی در بخش درح شهرستان سربیشه با توجه به قابلیت و ظرفیت‌های آن منطقه بود که آقای عبدالملکی نیز در این زمینه دستوراتی به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دادند.

نخعی یادآور شد: دستور تأسیس شعبه تأمین اجتماعی مستقل در سربیشه نیز باتوجه به پیگیری مستمر در یک سال گذشته و کارهای کارشناسی توسط وزیر صورت گرفت و به زودی شاهد راه اندازی شعبه مستقل تأمین اجتماعی در سربیشه خواهیم بود.

کد خبر 5326178

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیرجند بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی گرگان هفته نیروی انتظامی شیوع کرونا عکس استانها ایلام سیدابراهیم رئیسی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد