Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام حسین آبادی ، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های این مسجد به مناسبت نهم ربیع الاول  گفت: برنامه‌های ۹ ربیع الاول مسجد جمکران از امروز سه شنبه تا شام شنبه برگزار خواهد شد و در این ایام، شهادت امام حسن عسکری (ع) تا سالروز امامت امام زمان (عج) را خواهیم داشت و تا عصر جمعه برنامه عزاداری و از شام جمعه برنامه عید امامت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: صبح نهم ربیع الاول برنامه صبحگاه مشترک که هر ساله برگزار می‌شد، در سال جاری به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و به جای آن آئین خطبه خوانی خادمین و تعویض پرچم را در دستور کار خواهیم داشت.

معاون فرهنگی مسجد جمکران ادامه داد: عصر نهم ربیع الاول برنامه سخنرانی و مدیحه سرایی و شام آن برنامه قرآن خوانی برگزار می‌شود؛ در بین همین برنامه ها، حضور وزیر ورزش و جوانان و ورزشکاران قمی را در مسجد جمکران خواهیم داشت.

حسین آبادی با اشاره به برنامه‌های پیش رو ابراز کرد: برگزاری جشنواری حضرت مهدی (عج) با مشارکت کودکان، اختتامیه سوگواره تکیه بهشتی، جشنواره دوست خوب من، دومین دوره جشنواره بازی و همدلی، همایش آرامش و سلامت ویژه خانواده‌های خادمین و مجاورین مسجد جمکران، همایش نرجسانه با حضور بانوان فعال در عرصه مهدویت، کارگاه‌های مختلف آموزشی با محوریت معارف مهدوی، جشنواره مهدویت با حضور ایده‌های مهدوی، انجام تمهید برای کارکنان بخش‌های مختلف جهت تجدید عهد با امام زمان (عج) و ... از برنامه‌های ویژه این ایام خواهد بود.

او مطرح کرد: راه اندازی تلویزیون اینترنتی جمکران تی وی و حضور شبکه‌های مختلف تلویزیونی در مسجد جمکران نیز انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد جمکران تصریح کرد: در ایام نیمه شعبان یک رزمایش ویژه برای مساوات و همدلی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: ستاد بین الملل مهدویت با دبیری و محوریت مسجد جمکران و با حضور نهاد‌های بین المللی برگزار شد که ۶۰ کارویژه تعیین شد که تنظیم سند رواج فرهنگ مهدویت در جهان، برگزاری نیمه شعبان در سطح جهانی و ... از نمونه‌های کارویژه‌های ستاد بین الملل است.

حسین آبادی تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک برنامه‌ای با موضوع «مهدویت نقطه اتصال جهان اسلام» با محوریت حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران امام زمان نهم ربیع الاول مسجد جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم