Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پس از بازی با ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش برنا، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از بازی با ایران در نشست خبری گفت: بازی ایران و کره بازی خوبی بین دو تیم خوب آسیایی بود. به نظرم نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم و ایران واکنش خیلی خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بعد از گلی که زدیم نتوانستیم از گل‌ خودمان محافظت کنیم.

وی ادامه داد: ما به بازی برگشتیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم. ما می‌توانستیم در دقایق پایانی گل بزنیم ولی فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود. من احساس متضادی دارم. هم این که یک امتیاز در یک بازی سخت گرفتیم خوشحالم و هم از این که پیروزی‌مان را از دست دادیم، ناراحتم. ما بازی سختی داشتیم که در لحظاتی از بازی خوب بودیم و پس از گل هم ایران بهتر بود و واکنش خوبی به گل داشت. ما در آماده‌سازی‌مان برای بازی انتظار دیگری داشتیم. الان جایگاه خوبی داریم و امیدوار به بازی‌های آینده هستیم.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا ضد حملات این تیم هنگام بازی هجومی ایران جواب نداد، تصریح کرد: ما می‌دانستیم مقابل یک تیم خوب با بازیکنان خوب بازی می‌کنیم. آنها خیلی خوب به گل ما واکنش نشان دادند. آنها فشار زیادی به ما آوردند. لحظات سختی برای کنترل بازی داشتیم. مشکلاتی برای یافتن فضا در دفاع ایران داشتیم. بعد از گلزنی ایران، توانستیم بازی را کنترل کنیم و به محوطه جریمه آنها نزدیکتر شدیم.

یکی از خبرنگاران به سرمربی کره جنوبی گفت تیم شما مقابل ایران خوش شانس بود و با وجود دفاعی ظاهر شدن در این بازی دو بار توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. بنتو در پاسخ به این سوال گفت: بخشی از صحبت‌ شما درست است، چراکه ایران پس از گلی که دریافت کرد بازی را در اختیار گرفت. در نیمه اول ما بازی را در اختیار داشتیم. استراتژی ما یک استراتژی نرمال بود. ما لحظات زیادی داشتیم که بازی را کنترل کردیم و خوب عمل کردیم. البته از طرف دیگری می‌دانستیم تیم روبه رو قدرتمند است و لحظات سختی داشتیم چرا که ایران دو توپ به تیرک دروازه زد و شانس آوردیم. همچنین ما در دقایق پایانی موقعیت خوبی را از دست دادیم. من فکر می‌کنم که نتیجه خوب و عادلانه‌ای در یک بازی متعادل رخ داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی بازی ایران کره جنوبی پائولو بنتو تیم ملی فوتبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی