Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های مختلف دانشجویان در بیش از ۲۰ استان کشور با نگاه و سلایق مختلف فکری به دنبال ثبت روایت‌های کرونایی و ترسیم حضور گسترده مردم در مبارزه با کرونا، «جشنوارة ادبی هنری روایت حضور» را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «روایتِ حضور» صرفا یک جشنوارة دانشجویی نیست. بلکه رویدادی فراگیر است با هدف ایجاد جریان سازی موثری در زمینه روایت‌های مختلف از دوران کرونایی کشور که با شبکه سازی گسترده استانی مسئله‌ی روایت کرونا به دست جوانان را در تمام نقاط کشور نیز گسترش می‌دهد تا هر دانشجو یک راوی حضور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه نه تنها ایران، بلکه کل جهان درگیر دو جنگ بزرگ است: یکی جنگ با کرونا و دیگری جنگ میان روایت‌ها از کرونا. جنگ اول در ظاهر مشهود بوده و قابل لمس است، اما پیشگام نبودن و عدم اقدام به موقع در میدان جنگ دوم، اثرات منفی خود را سال‌ها بعد در رویکرد‌ها و نگاه نسل‌های آینده در این باره نشان خواهد داد. از این رو بسیار مهم است که روایت‌هایی که از کرونا ماندگار می‌شود، چه رویکردی داشته و چگونه بازتاب دهنده این دوران مهم در تاریخ باشند.

در این رویداد «حضور» گستردة هر گروهی از مردم که به نحوی برای مقابله با بحران کرونا تلاش کرده و با رویکرد «بیان نحوه مدیریت جهادی کرونا» روایت می‌شود. حضور فعال، فداکارانه، وسیع، موثر و به هنگام. از طرفی، روز‌های سخت کرونایی ناشی از غفلت و سوء مدیریت هر گروهی از مردم نیز به بیانی هنرمندانه و به قلم جسور و خلاقانه دانشجویان روایت خواهد شد.

دبیرخانة جشنواره «روایت حضور» متشکل از دانشجویان دغدغه‌مند سراسرکشور در کنار ۵۴ داور متخصص، در ۹ رشته کار خود را آغاز نموده و تا ۲۳ آبان مهلت اولیه ارسال آثار دارد.

به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب ۲، ۳، ۴ میلیون تومان جایزه نقدی و ده‌ها جایزه غیرنقدی دیگر به شایستگان تقدیر اهدا خواهد شد و دانشجویان مستعد در حوزه روایت به باشگاه مهارت روایت حضور دعوت شده و می‌توانند به عضویت رسمی باشگاه دانشجو راویان کل کشور درآیند. ضمنا آثار تولیدی در قالب‌های مختلف به چاپ و نشر عمومی می‌رسد؛ و صاحبان آثار برگزیده جهت به کمال رساندن آثار خود و یا سرمایه گذاری بر روی تولید و ساخت از حمایت دبیرخانه جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در تمامی رشته‌ها می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس @revayathozour در فضای مجازی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا دانشجویان واکسن کرونا کووید 19 روایت حضور روایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب