Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:51:34 GMT

جشن یک امتیازی کره؛بهترین خط حمله آسیا متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۶۲۰

جشن یک امتیازی کره؛بهترین خط حمله آسیا متوقف شد

رسانه های کره ای با ابراز رضایت از کسب یک امتیاز مقابل ایران در آزادی، آن را یک موفقیت رضایت بخش نامیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و کره جنوبی در حساس ترین دیدار گروه نخست، با تساوی یک – یک به کار خود پایان دادند. این نتیجه تساوی در شرایطی به دست آمد که عزت اللهی و طارمی 2 بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند و شاگردان اسکوچیچ با بدشانسی، موفق به کسب پیروزی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های کره ای با بازتاب گسترده این مسابقه، رضایت خود را بابت این یک امتیاز، ابراز داشتند.

 

وب سایت newsis نوشت: از ژانویه 2011 و پس از پیروزی کره در جام ملت های آسیا مقابل ایران با گل یون بیت گارام، کره جنوبی مقابل ایران پیروز نشده است. همچنین روند ناکامی در تهران ادامه یافت. از سپتامبر 1974 و نخستین بازی کره در آزادی، تیم ملی کشورمان موفق نشده است ایران را در این استادیوم شکست دهد و این طلسم 47 ساله شد. فدراسیون فوتبال ایران قصد داشت این بازی را با حضور 10 هزار تماشاگر از جمله هواداران زن برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد. اگر چه ایران نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند اما با این وجود، کره نیز نتوانست فشار استادیوم آزادی را تحمل کند و طلسم 47 ساله را بشکند.

 

این رسانه در مطلب دیگری به قطع نوار ناکامی های سون برابر ایران پرداخته و نوشته است: سون توانست برای اولین بار لذت شادی گلزنی برابر ایران را تجربه کند اما او نتوانست طلسم آزادی را بشکند. با این حال، کسب یک امتیاز در خانه ایران و ورزشگاهی که به گورستان تیم های مهمان معروف است، رضایت بخش است. 

 

 

 

 

وب سایت naver در تحلیل این بازی نوشته است: خط میانی تیم بنتو در نیمه نخست عملکرد فوق العاده ای داشت اما بحران پس از گل سون به وجود آمد. ایران برای زدن گل تساوی حملاتش را افزایش داد. با ورود نورافکن به بازی و بالا رفتن امیری، تعداد مهاجمین ایران افزایش یافت. کره که سازمان دفاعی اش نامنظم بود در تمام مدت اجازه شلیک های خطرناک را داد تا سرانجام جهانبخش گل تساوی را به ثمر رساند. اگر خط هافبک در میانه موج حملات ایران که پس از گل سون شروع شده بود ثبات خود را حفظ می کرد، احتمال زیادی وجود داشت که نتیجه متفاوتی به دست آید. برنده نشدن دردناک بود، اما کسب امتیاز پس از انجام یک بازی عالی و بدون شکست در اعزام به استادیوم جهنمی ایران، دلگرم کننده بود.

 

وب سایت xportsnews نیز در خصوص این دیدار نوشت: پس از فتح دروازه ایران، تیم میزبان برای گلزنی تلاش کرد. کره با وجود اینکه تمرکز خط دفاعی اش را افزایش داد، اما یک بار توسط عزت اللهی تیز دروازه اش به لرزه درآمد تا اینکه تسلیم ایران شد. جهانبخش با ضربه ای سر روی پاس سردار دروازه را باز کرد و دقایقی بعد طارمی تیر دروازه را لرزاند. متأسفانه این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید اما کره یک امتیاز گرانبها را از ایران به ارمغان آورد.

 

وب سایت news1 نیز با تمجید از کیم مین جائه مدافع کره ای ها نوشت: «با وجود اینکه دروازه کره در این دیدار باز شد، اما کیم مین جائه عملکرد خوبی را ارائه داد. او مقابل قوی ترین مهاجمین آسیا خوب کار کرد.» این وب سایت در ادامه با اشاره به حضور طارمی، آزمون و جهانبخش در خط حمله، عنوان کرد که کیم مین جائه توانسته است عملکرد خوبی برابر خط حمله قدرتمند ایران از خود نشان دهد.

 

رسانه spotvnews نیز در این خصوص نوشت: کره جنوبی با گل سون هیونگ مین، یک امتیاز ارزشمند را از تهران به ارمغان آورد. کسب نتیجه تساوی مقابل ایران در استادیوم آزادی، چیزی از یک پیروزی در بازی های خارج از خانه کم ندارد. سون پس از 12 سال و 8 ماه موفق شد دروازه ایران را در آزادی باز کند.

کره جنوبی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی مقابل ایران یک امتیاز کره جنوبی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!