Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: هر جایی سختی‌های خودش را دارد، اما مدیریت مجموعه ورزشی آزادی از استقلال راحت‌تر است.

خبرگزاری میزان - احمد مددی پس از تساوی  تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: بازی خوبی بود.

وی در مورد کار در مجموعه ورزشی آزادی و مقایسه سختی کار آن با مدیرعاملی استقلال تصریح کرد: هر جایی سختی‌های خودش را دارد، اما اینجا از استقلال راحت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در خصوص اینکه مدیران ادوار قبلی استقلال به دیدار مصطفی آجورلو رفته‌اند، گفت: هفته آینده نشستی در باشگاه با آجورلو خواهم داشت.

مددی در واکنش به بحث اختلاف حساب ۳۰ میلیاردی باشگاه استقلال با کارگزار فصل گذشته یادآور شد: اطلاعی ندارم، حساب و کتاب‌ها مشخص است.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود وریا غفوری در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار داشت، گفت: اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید: بنتو: نتوانستیم از گل‌مان محافظت کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ایران مقدماتی جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران تیم ملی ایران مقدماتی جام جهانی مجموعه ورزشی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟