Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:15:37 GMT

کسب مهارت خودباوری را در جوانان تقویت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۶۸۷

کسب مهارت خودباوری را در جوانان تقویت می‌کند

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور سه شنبه شب در دیدار با تیم نخبگان مهارتی استان قزوین که به زودی به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند،افزود: جوانان آینده سازان این مملکت هستند و باید خود را برای ساختن کشور به دانش و مهارت مجهز کنند.

وی اظهار داشت: حرکت در مسیر خودباوری با کسب دانش و مهارت بدون شک با موفقیت در رسیدن به اهداف همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: نسل جوان با اراده آهنین و تمرین و ممارست می توانند آینده روشنی برای خود و کشور رقم بزنند.

وی افزود: نخبگان مهارتی می توانند کشور را در حوزه های توسعه ای از جمله در بخش صنعت به رشد و پیشرفت قابل قبولی برسانند و باید از دانش و مهارت آنان به خوبی استفاده شود.

جمالی پور با قدردانی از تلاش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین بابت تلاش بی وقفه در راستای ترویج فرهنگ مهارت و جایگاه مناسب در سطح کشور،اظهار داشت: امیدواریم تیم های اعزامی از قزوین به مسابقات ملی مهارت نتایج خوب و افتخارآمیزی را کسب کنند.

????در پایان این دیدار استاندار قزوین به اعضای تیم المپیاد مهارتی استان قول داد در صورت کسب رتبه‌های اول،دوم و سوم هدایای ویژه ای تقدیم آنها می کند.

محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین نیز در این دیدار به تشریح روند آماده سازی تیم های مهارت استان برای شرکت در مسابقات ملی پرداخت.

استان قزوین در  مسابقات ملی مهارت در رشته های صنایع غذایی، رباتیک،مکانیک خودرو،جوشکاری،طراحی فضای سبز، تراش cnc و مکاترونیک نماینده دارد.

برچسب‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین مهارت اموزی هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین مهارت اموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین مهارت اموزی استانداری قزوین مسابقات ملی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور