Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:03:27 GMT

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۱ مهر

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۶۹۱

به گزارش بورس تابناک، بازار امروز هم سقوط کرد تا سهامداران ناامیدانه به بورس فردا بنگرند و امیدوار به روزهای آینده و بازگشت بورس از همین مناطق باشد. 

بورس از کی صعودی می شود؟

سیدهادی موسوی مدنی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: طی جلسه معاملاتی سه شنبه فشار عرضه در بازار سهام مشهود بوده و افت قابل توجهی در شاخص‌های بازار بورس و فرابورس ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر می رسد انتصاب ریاست جدید بانک مرکزی و گمانه‌ها در مورد ریاست جدید سازمان بورس بازار‌های پول و ارز و سهام را تحت تاثیر قرار داده و هنوز ابهاماتی در مورد رویکرد‌های روسای جدید مشهود است.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: نفت برنت پس از نشست اپک پلاس و توافق بر کاهش محدودیت عرضه افزایشی بوده و به سطح ۸۴ دلار رسیده و گاز طبیعی و زغال سنگ هم در حال رکوردشکنی هستند و متانول نیز در رالی صعودی قرار گرفته و اوره به سقف‌های تاریخی حمله کرده است.

وی ادامه داد: بهره بین بانکی افزایشی بوده و به سطح ۱۹.۵ درصد رسیده و هنوز بهره اخزا در بازار ثانویه بالاتر از سطح ۲۲ درصد است. دلار به حمایت ۲۶۹ هزار ریالی رسیده و ممکن است به این سطح واکنش مثبت نشان دهد؛ بنابراین می توان انتظار داشت در صورت حمایت دلار در این محدوده با توجه به مطلوب بودن وضعیت قیمت کامودیتی‌ها در بازار‌های جهانی مجددا تقاضا در بازار سهام تقویت شود.

موسوی مدنی گفت: به لحاظ تکنیکالی می توان انتظار داشت اصلاح شاخص کل بورس تا پایان مهرماه تکمیل شود و رالی صعودی بعدی شکل گیرد. گفتنی است توجه بسیاری از فعالان بازار به صنعت پالایشی جلب شده و منتظر گزارش‌های بعدی از این گروه است. نماد شاوان از این گروه گزارش نسبتا قابل قبولی داشته است.

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی پیش بینی بورس قیمت دلار شاخص کل بورس ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی

مطابق بررسی‌ها آسمان استان مرکزی امروز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش بینی وضع هوا بیانگر ورود یک سامانه بارشی از فردا سه شنبه از مناطق جنوب غربی کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش بینی‌ها از روز چهارشنبه تا حداقل پایان هفته در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار باران و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه عمدتا در نیمه جنوبی استان و در روز جمعه در همه مناطق استان خواهد بود.

به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که در صورت وقوع موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

بر این اساس امروز دوشنبه هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۴ اداره کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص احتمال لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، احتمال خسارت به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار به دلیل احتمال وزش باد شدید موقتی، برخورد صاعقه و احتمال خسارت به بخش کشاورزی به دلیل احتمال بارش تگرگ صادر شده است.

روند افزایش دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان تداوم خواهد یافت، اما پس از شروع فعالیت سامانه بارشی دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان