Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@09:11:13 GMT

انتقاد مشابه از اسکوچیچ و پائولو بنتو

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۶۹۸

انتقاد مشابه از اسکوچیچ و پائولو بنتو

سایت کره ای یونهاپ نیوز عملکرد تیم ملی کره در بازی امروز مقابل ایران را زیر ذره‌بین قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، سایت کره‌ای یونهاپ نیوز بعد از تساوی ایران و کره نوشت: "تیم ملی فوتبال کره به سرمربیگری پائولو بنتو امروز در یک بازی خارج از خانه در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل ایران قرار گرفت که این مسابقه در ورزشگاه آزادی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیم ملی کره در لحظات ابتدایی نیمه دوم با گل سون هیونگ مین از حریف خود پیش افتاد اما ایران در آزادی کار را برای شاگردان بنتو دشوار کرد و نهایتاً در اواسط نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند.  از آنجا که این مسابقه بین دو تیم کاملاً مدعی برگزار می‌شد، شاهد مسابقه بسیار فشرده‌ای بودیم. 

 

هر دو تیم با مثلث خط هجومی خود به میدان آمده بودند. خط حمله کره را سون هیونگ مین(تاتنهام)، هی چان هوانگ(ولورهمپتون) و اوی جو هوانگ(بوردو) تشکیل می دادند، در حالی که برای ایران علیرضا جهانبخش( فاینورد)، مهدی طارمی( پورتو) و سردار آزمون(زنیت) از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفتند. 

 

 

 

 

 

در نیمه اول بازی مثلث هجومی ایران نتوانست به لطف درخشش فوق العاده کیم مین جائه موقعیت های زیادی به دست بیاورد. از طرفی هر دو تیم کار را محافظه‌کارانه هم آغاز کردند. همچنین عملکرد هوانگ بئوم نیز در کنترل فشار ایران تاثیرگذار بود چرا که در خط هافبک فوق العاده عمل کرد. البته یک لحظه غفلت باعث شد که ایران در دو مرحله توسط سردار آزمون و مهدی طارمی دروازه کره را تهدید کند با این حال کیم مین جائه آنها را متوقف کرد. از طرفی این بازیکن در طول مسابقه نیز چند بار توپ های حیاتی را قطع کرد. 

 

در واقع به لطف عملکرد خوب کیم مین جائه تیم ملی کره توانست تا حدود زیادی فاز هجومی و قدرتمند ایران را متوقف کند و او عملکردی کاملا فوق العاده داشت. با این حال بعد از به ثمر رسیدن گل توسط سون هیونگ مین ایران حلقه محاصره را تنگ کرد و نهایتاً با انجام برخی تغییرات و آوردن وحید امیری به پست وینگر، دفاع های کناری کره را به شدت اذیت کرد. از طرفی ورزشگاه آزادی در ارتفاع 1273 متری از سطح دریا واقع شده است و شاید این در عملکرد نه چندان خوب کره در نیمه دوم تاثیر گذار بود. 

 

 

 


کره نمی‌توانست در خط هافبک و حمله شتاب قابل توجهی داشته باشد و همین موضوع باعث شد که آنها بعد از به ثمر رساندن گل بیشتر وقت خود را برای دفاع کردن صرف کننده و نهایتاً گل تساوی توسط علیرضا جهانبخش از راه رسید. این در حالی است که قبل و بعد از دریافت گل در دو مرتبه شوت حریف به تیر دروازه کره نیز برخورد کرد. 

 

 

 

بعد از به ثمر رسیدن گل ایران، بنتو سعی کرد با انجام برخی تغییرات به تیمش در راه رسیدن به گل دوم کمک کند اما دیگر برای این کار دیر شده بود. در واقع کره به انجام برخی تغییرات احتیاج داشت تا تحرک خود را افزایش دهد اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. اتفاق مشابهی که در برابر سوریه نیز رخ داده و تعویض دیر انجام شده بود. 

 

 

 

 

 

همچنین می توان گفت که این تاثیرگذاری فوق العاده سون هیونگ مین هم بود که یک یک امتیاز را از آزادی برای ایران به ارمغان آورد چرا که او هرگز فرصت های بزرگ خود را از دست نمی‌دهد و امروز یک بار دیگر این کار را انجام داد تا کره دست خالی از تهران برنگردد."

تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی پائولو بنتو دراگان اسکوچیچ (سرمربی) کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی پائولو بنتو دراگان اسکوچیچ سرمربی کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی محسنی‌ بندپی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، در خصوص اینکه چرا اقتصاد و معیشت مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به «منیبان» گفت: مولفه‌های زیادی باعث شده تا حال و روز اقتصاد ایران و به تبع آن معیشت مردم نامساعد شود. اگر از نقش تحریم که خیلی هم مهم است بگذریم مولفه روی کار آوردن افراد متعهد که تخصص‌شان نیاز کشور است آن‌طور که باید و شاید عملی نشده است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: باید سیاسی‌ کاری را در کشور کنار گذاشت. معنی ندارد فردی که متخصص است و دلش برای ایران می‌سوزد را به خاطر اینکه افکارش با افکار دولت در زاویه است کاملاً از خدمتگزاری محروم کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: ما باید در گزینش مدیران یک اصل را رعایت کنیم و آن هم اعتقاد فرد به نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر در برخی مباحث فکری، فرد با مدیران ارشد و تصمیم‌ گیر دولت اختلافاتی داشت نباید کنار گذاشته شود چون همه ایرانی هستیم و رشد و شکوفایی کشور و بهبود سطح زندگی مردم را می‌خواهیم. در دست داشتن قدرت نباید ابزاری برای خودی و غیرخودی کردن افراد در پست‌های مدیریتی شود.

محسنی‌بندپی اظهار کرد: ایران کشور پر منابعی است اما مدیریت بر منابع یکی از مولفه‌های هنرنمایی مدیر است. مدیریت منابع کار ساده ای نیست اتفاقاً حالا که اقتصاد ما مشکل دارد باید مدیران هنرمند، توانا و با افکار مختلف بر سر کار بیایند.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که حقیقتاً قابل قبول نبود.

او افزود: در مجلس یازدهم جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می‌شدند و هنوز هم این ضرورت حس می‌شود. در دولت وزرایی روی کار هستند که واقعاً کارآمدی آن‌چنانی برای کشور و مردم ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم از ابتدای کارش موضوعات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و واقعاً رفتیم به سمتی که بی‌عدالتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم ولی اولویت‌بندی‌های دولت توام با اشکال بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902952

دیگر خبرها

  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها