Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: نظم، امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی است.

غلامعلی صادقی که همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در مراسم تقدیر از کارکنان این نهاد و در جمع مسئولان قضایی و انتظامی در مشهد سخن می‌گفت، با تقدیر از زحمات خدمت‌گزاران مردم در مجموعه نیروی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: رضایت مقام معظم رهبری و همچنین افکار عمومی از فعالیت‌های نیروی انتظامی و قضاوت مثبت مردم برای ما بسیار مهم بوده و باید بر آن تمرکز کرد و در جهت ارتقای آن کوشید و به آن به مثابه یک سرمایه بزرگ برای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر عزیزانمان در نیروی انتظامی به آن نگریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی علی‌رغم تنگناها با تمام سرمایه در حال تلاش برای استقرار نظم و امنیت است و این روند با کار جهادی و تلاش مضاعف باید استمرار پیدا کند.

صادقی با اشاره به وجود تعامل بسیار خوب و سازنده دستگاه‌های حاکمیتی در استان گفت: خداوند متعال را به‌ لحاظ وجود این سطح از همدلی و همراهی بین مسئولان شکرگزاریم و انشاء الله از فرصت‌های موجود در جهت حل مشکلات و رفع نگرانی‌های مردم بهره‌برداری خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: برخورد با جرایم خاص و خشن از جمله سرقت‌های توام با خشونت یکی از سیاست‌های مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و مجرمان این‌گونه جرایم نه تنها از نهادهای ارفاقی قانونی بی‌بهره خواهند بود بلکه این‌گونه جرایم با شدتِ برخورد مواجه خواهند بود.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، همچنین در این جلسه سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی گفت: پلیس با تمام توان در خدمت برقراری نظم و امنیت عمومی است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان با تشریح برخی از اقدامات پلیس گفت: با نگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف آماده انجام مأموریت هستیم و در این زمینه توجه ویژه ای به هوشمندسازی اقدامات داشته‌ایم و بحمدالله نتایج مطلوبی نیز در جهت منافع مردم بدست آمده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از رؤسای پلیس‌های تخصصی و مسئولان انتظامی خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستري هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان

به گزارش «تابناک»، سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند