Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@10:07:34 GMT

تهیه مستند زندگی وین رونی از سوی آمازون پرایم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۷۹۴

مستند سازهای آمازون این بار سراغ بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد رفته اند. 

آمازون پرایم در جدیدترین پروژه ورزشی خود قصد دارد مستند زندگی وین رونی را بسازد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، آمازون که در سال های اخیر مستند تاتنهام و منچسترسیتی را با عنوان «همه یا هیچ» منتشر کرده و هم اکنون با ۲۵ دوربین در حال فیلمبرداری مجموعه ای با همین عنوان در ارتباط با آرسنال است، این بار می خواهد داستان زندگی حرفه ای و شخصی وین رونی را برای مخاطبانش روایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این مستند در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شود. در این مستند که با حضور دوستان، هم تیمی ها، مربیان و همسر رونی تهیه می شود، ستاره سال های نه چندان دور منچستریونایتد از سیلی خوردن از پدرش و سختی های دوران کودکی خود صحبت می کند.

گفتنی است آمازون پرایم که قصد دارد با پخش برنامه های این چنینی در کنار مسابقات لیگ برتر، تنیس و راگبی به نبرد با بی بی سی، بی تی اسپورت و اسکای اسپورتس برود، همچنین با تیری آنری و پاتریس اورا به عنوان کارشناس تلویزیونی قرارداد امضا کرده است. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با محمود حقیقیان: اوفارل مثل فرگوسن امروز بود قهرمان المپیک، اسموتی میوه می فروشد! مدیر برنامه های هافبک پرسپولیس: رضا اسدی با استقلال قرارداد بهتری می بست کولیبالی: قرار نگرفتن مندی در لیست توپ طلا شرم آور است عدم توافق اینسینیه برای تمدید، منچستریونایتد و اینتر گوش به زنگ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم

یک مستند درباره حیوانات مختلف آبی و خشکی در آمریکای جنوبی ساخته شده است. در این مستند به حیوانات مختلفی از جمله شیرهای دریایی، پلنگ، عقاب و مانتیس پرداخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم