Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:14:37 GMT

حماسه جدید جواد خیابانی + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۸۱۸

حماسه جدید جواد خیابانی + جزئیات

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد خیابانی گزارشگر دوست داشتنی فوتبال، که با گزارش بازی ایران و استرالیا در دل همه مردم جای باز کرده، چندسالی است که با جملات قصار خود سوژه فضای مجازی شده است. حال او این مرتبه با جملاتی دیگر در گزارش بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی خبرساز شده است.

استاد جواد خیابانی مثل همیشه بازی را به شکل ویژه‌ای گزارش کرد:

کار با او به جای کار با توپ!
کار خوب تیمی برای تیم کره!
هیچ وقت اضافه‌ای نمی گیره فقط ۶ ثانیه!
رکورد اسکوچیچ داره پاره می‌شه!
سردار به توپ نمی رسه ولی به توپ می‌رسه!
می‌افتد و می‌ایستد و به زندگی ادامه می دهد

در مهم‌ترین صحنه بازی وقتی سردار تا آخرین لحظه توپ را دنبال می کرد استاد معتقد بود او به توپ نمی‌رسد ولی سردار رسید و یک گل ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید جمله می‌افتد و می‌ایستد و به زندگی ادامه می دهد در فضای غیر فوتبال برای کتاب‌های روانشناسی کاربرد داشته باشد اما استاد خیابانی برای فوتبال هم استفاده می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد خیابانی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی جام جهانی 2022 جواد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند

علی لطیفی پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره پیش بازی استقلال و تراکتور اظهار کرد: بازی امروز بسیار حساس است، اگر استقلال می خواهد در پایان لیگ برتر جام را بالای سر ببرد باید این مسابقه را برنده شود و از طرف دیگر با توجه به اینکه گویا یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور است، پرشور های تبریز می خواهند قبل از آمدن سرمربی جدید به پیروزی در این بازی فینال گونه برسند، پس به احتمال بسیار زیاد امروز مسابقه بسیار جذابی را تماشا خواهیم کرد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: این بازی حاشیه های بسیار زیادی دارد، از طرفی این اولین مسابقه ای است که استقلال با حضور مالک جدید خود به مصاف حریف می رود و از طرفی دیگر در اطراف نیمکت تراکتور صحبت های زیادی به گوش می‌رسد و این موضوعات کمک کرده است تا حساسیت این بازی دو چندان شود و دو تیم برای پیروزی به زمین بیایند.


لطیفی در مورد نحوه بازی استقلال و وضعیت خط حمله این تیم تصریح کرد: جواد نکونام به علت اینکه در اولین تجربه مربیگری خود همکار کارلوس کی‌روش بود از سبک او تقلید کرده است و سعی می کند در اکثر بازی ها ابتدا گل نخورد و بعد با استفاده از ضد حملات به مانند مار به حریف خود نیش بزند، پیش بینی می شود استقلال در برابر تراکتور کمی محتاط بازی کند و سپس در دقایق پیش‌روی بازی به حریف خود ضربه بزند.


بازیکن اسبق استقلال در رابطه با وضعیت نیمکت تراکتور و عملکرد محمدرضا زنوزی مالک این تیم ادامه داد: محمدرضا زنوزی در سال های اخیر هزینه های زیادی برای تراکتور انجام داده ولی در یک برهه صحبت هایی از رفتن این مالک از تراکتور شد و متاسفانه بعضی از هواداران تراکتور بر علیه او صحبت های زیادی را انجام دادند ولی آنها به این موضوع توجه نکردند که زنوزی از روی عشق خود به تراکتور هزینه های زیادی را انجام داده است و نباید به این شکل به او هجمه وارد کرد، سرمربی تراکتور در چند روز آینده انتخاب خواهد شد و گفته می شود شانس یحیی گل محمدی برای سرمربیگری بیشتر است ولی فعلا حمید مطهری شخص اول فنی این تیم است و باید منتظر بمانیم تا سرمربی قرمز های تبریز به شکل رسمی اعلام شود.


پیشکسوت فوتبال درباره شانس قهرمانی استقلال در رقابت های لیگ برتر امسال افزود: این بازی مهم ترین تجربه دوران سرمربیگری جواد نکونام است و او باید در این مسابقه پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاید، آبی های پایتخت یک تیم کامل را در اختیار دارند و فاصله ای میان نفرات اصلی و ذخیره شاگردان جواد نکونام نیست اما بازیکنان استقلال کمی کم تجربه هستند و شاید این موضوع در بازی امروز برای آنها مشکل ساز شود.

پرهام نوروزعلی کد خبر: 1229198 برچسب‌ها یحیی گل‌محمدی استقلال تهران

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!