Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@07:27:34 GMT

آنالیز خوبی از کره کردیم/ از نتیجه راضی بودیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۹۱۱

آنالیز خوبی از کره کردیم/ از نتیجه راضی بودیم

سرمربی تیم ملی امید گفت: تیم ملی آنالیز خوبی از کره جنوبی کرد و نیمه دوم فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مهدوی کیا در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی، اظهار کرد: بازی فوتبال توأم با اتفاقات است و اگر دو تیر دروازه ما به گل تبدیل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اواخر بازی کره جنوبی نیز یک موقعیت بسیار خوب داشت که به گل تبدیل نشد و هر دو تیم از اقبال خوبی برخوردار شدند.

سرمربی تیم ملی امید پیرامون ضعف تیم ملی در نیمه اول دیدار، خاطر نشان کرد: کادر فنی ما همیشه آنالیز خوبی دارد، نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص عملکرد صادق محرمی و نقش او در دریافت گل تیم ملی، تصریح کرد: اتفاق جزئی از فوتبال است و اگر کسی اشتباه نکند گلی رد و بدل نمی‌شود، روی گل کره فکر می‌کنم ما غافلگیر شدیم و سون نیز بازیکن بسیار باتجربه ای است و خیلی خوب اضافه شد و ضربه زیبایی را نیز زد.

مهدوی کیا با بیان اینکه همه بچه‌ها زحمت خود را برای این بازی کشیدند، اضافه کرد: فکر می‌کنم همه از نتیجه راضی بودند و نتیجه بدی رقم نخورد.

وی با اشاره به فرم خوب جهانبخش در تیم ملی، تاکید کرد: علیرضا گل زیبا و حساسی زد و بابت این گل به او تبریک می‌گوییم‌.

کد خبر 528452

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران ایران و کره جنوبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ امروز از آینتراخت فرانکفورت میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 برنده شد.

بایرن با این گل 69 امتیازی شد و فاصله با اشتوتگارت رده سومی را به 5 امتیاز رساند. بعد از تثبیت قهرمانی زودهنگام بایرلورکوزن، تیم تحت هدایت توماس توخل روی نایب قهرمانی تمرکز کرده است.

توماس توخل پس از بازی امشب به خبرنگاران گفت:"جمال موسیالا دیروز تمرین را متوقف کرد و دوباره احساس درد داشت. امروز امکان حضور او در ترکیب وجود نداشت. در مورد ماتیس دی‌لیخت و کنراد لایمر باید منتظر بمانیم و ببینیم آزمایشات چه می‌گویند."

وضعیت دی‌لیخت و لایمر؟

مچ پای لایمر پیچ خورده و دی‌لیخت از ناحیه رباط زانو آسیب دیده است. باید ببینیم که هر دوی آن‌ها تا روز سه شنبه آماده هستند یا خیر.

بازی سه شنبه مقابل رئال مادرید؟

البته که بازی روز سه شنبه امروز در ذهن ما نقش داشت اما امروز باید یک عملکرد جدی از خود نشان می‌‌دادیم. می.دانستیم که آینتراخت در ضد حمله چقدر خوب است، بنابراین باید اینکه توپ را به سادگی از دست بدهیم، فراموش می‌کردیم. ما متمرکز بودیم و خیلی کم شاهد ضدحملات حریف بودیم.

تغییرات در ترکیب؟

ما لایمر و دی‌‌لیخت را از دست دادیم و مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم. لئون گورتسکا در پایان در دفاع راست بازی کرد. اما همه تا آخر، یک بازی جدی انجام دادند. پیروزی امروز مهم بود و آسان نبود. از تمام تیم تشکر می‌کنم. اکنون می‌توانیم به طور کامل روی بازی رئال تمرکز کنیم.

اظهارات اولی هوینس؟

من دیروز از این صحبت‌ها با خبر شدم و آن را خواندم. قبل از بازی در این مورد صحبت کردم. من سوال شما خبرنگاران را درک می‌کنم، اما تمرکزم روی بازی سه شنبه است. 10 روز آینده برای همه ما فوق العاده مهم است. هیچ زمانی برای چنین بحث‌هایی وجود ندارد. همه چیز باید در مورد رئال مادرید، اشتوتگارت و سپس رئال مادرید باشد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • آنالیز یک تغییر: کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر