Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو رسانه کشور کره جنوبی به شکسته نشدن طلسم ناکامی تیم ملی این کشور در ورزشگاه آزادی اشاره کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کره‌ای «یونهاپ» درباره تساوی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی، در هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نوشت: «کره مقابل ایران نتوانست از گل سون هیونگ مین محافظت کند و به تساوی ناخوشایندی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون در آغاز نیمه دوم، دروازه ایران را گشود و جهانبخش، گل تساوی را به ثمر رساند تا اولین پیروزی طی 47 سال گذشته در ایران از بین برود. با این حال کره توانست روند پیروزی‌های ایران را متوقف کند و می‌تواند از این موضوع خرسند باشد».

ESPN: ایران بدشانس بود که با برتری به رختکن نرفت

همچنین در بخشی از گزارش خبرگزاری «دونگا» در مورد این مسابقه آمده است: «تیم ملی کره جنوبی به دنبال شکستن طلسم 47 ساله ورزشگاه آزادی بود، اما به نظر می‌رسید از نتیجه بازی راضی باشد. سون پس از سه دقیقه از شروع نیمه دوم برای کره گلزنی کرد و به نظر می‌رسید این تیم می‌تواند اولین پیروزی خود را در ایران تجربه کند، اما نتوانست بر این طلسم فائق آید و علیرضا جهانبخش گلی ناامیدکننده به ثمر رساند.

VAR نبود، پنالتی ایران سوخت

با اینکه ایران در خانه خود به میدان می‌رفت، با احتیاط بازی می‌کرد و کره جنوبی، بیشتر از میزبان صاحب توپ و میدان بود. تعادل بازی در شروع نیمه دوم شکست و سون با نفوذ خود،‌ توپ را وارد دروازه خالی ایران کرد. این تیم در ادامه تسلیم نشد و در دقیقه 76، با ضربه سر جهانبخش روی سانتر آزمون به گل تساوی رسید. با این حال به نظر می‌رسد کسب یک امتیاز از ورزشگاهی که جهنم تیم‌های میهمان است، نتیجه مثبتی خواهد بود».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس

با توجه به نتایج رقم خورده تا امروز در ادواری که تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر حضور داشته این باشگاه هنوز نتوانسته در هیچ یک از رقابت‌های لیگ برتری در تقابل با تیم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کند.

نگاهی به بازی‌های اخیر این دو تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند نساجی فقط در ۵ بازی آخرش مقابل استقلال ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. علاوه بر آن، این تیم شمالی پیروزی هنوز نتوانسته طعم شیرین برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را بچشد.

اما از سوی دیگر ساکت الهامی سرمربی استقلالی تیم نساجی مازندران نیز در تقابل با پرسپولیس یک بار موفق شده در دوران هدایت مس رفسنجان مقابل سرخ های تهرانی این تیم پرطرفدار لیگ برتری را متوقف کند. از این رو شاید بتوان گفت علاوه بر انگیزه‌های زیاد بازیکنان تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس ساکت الهامی نیز شخصاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت مقابل شاگردان اوسمار ویرا دارد تا با شکستن طلسم نباختن پرسپولیس مقابل نساجی مازندران خودش را بیش از پیش نزد هواداران نساجی مازندران و البته استقلالی‌ها محبوب کند.

بدون شک آنچه بیش از هر چیز در چنین شرایطی برای تیم استقلال مهم به نظر می‌رسد این است که تیم پرسپولیس در ۵ هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا بخت آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

از یاد نبریم که ساکت الهامی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم استقلال همراه با محمد ربیعی بود که در نهایت جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت.

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!