Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@13:17:34 GMT

اسکوچیچ: راضی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۹۶۵

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کره جنوبی تیم فوق العاده‌ای بود، اما از نتیجه بازی امروز راضی نیستم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری گفت: در نیمه اول می‌دانستیم در میانه زمین مشکل داریم و سعی کردیم با تغییراتی انجام شده، فاصله بین بازیکنان خودمان و بازیکنان کره را کم کنیم؛ می‌دانستیم که یک دوئل سه به سه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در نیمه اول برای این برتری میانه زمین را از دست دادیم، آگاهانه می‌دانستم که اگر دو مهاجم را در جلو اضافه کنم تعادل تیم را به هم می‌زنم، ولی این تعادل را آگاهانه به هم زدم و بعد تغییر دادم تا تعادل ایجاد شود.
اسکوچیچ افزود: تمام بازیکنانم تلاش‌شان را کردند و می‌دانیم امروز بهترین روز سردار نبود، ولی نباید یادمان برود او مهره کلیدی ماست و گل‌هایی که آزمون در مرحله قبل به ثمر رساند باعث شد تیم ما به این مرحله صعود کند؛ من از تساوی امروز راضی نیستم، ولی باید بگویم کره تیم فوق‌العاده‌ای بود و بازیکنانی در سطح جهانی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان گفت: از جایگاه‌مان در جدول راضی‌ام، نباید یادمان برود بازی امروز با رقیب مستقیم‌مان در راه صعود به جام جهانی بود؛ حتماً در نظرمان است که مشکلات را حل کنیم و برای رفع مشکلات کار خواهیم کرد. برچسب ها: اسکوچیچ ، مربی ، ایران ، کره جنوبی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اسکوچیچ مربی ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید کاپرفیلد اتریشی است | سرمربی فوتبال یا جادوگر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیمی که منچستریونایتد را خرد کرد، همان کریستال پالاسی است که لیورپول را از قهرمانی دور کرد و آرسنال و دیگر نماینده‌های انگلیسی لیگ‌های اروپایی را زجر داد.

اولیور گلاسنر کسی است که اینتراخت فرانکفورت را قهرمان لیگ اروپا کرد؛ آن‌هم با کاری کارستان که در نوکمپ انجام داد و بارسلونا را از دور رقابت‌ها کنار زد. سرمربی ۴۹ساله اهل اتریش سابقه هدایت ولفسبورگ و لاسک را هم در کارنامه دارد. او پس از اینکه از اینتراخت رفت، مدتی بیکار ماند تا اینکه پیرترین سرمربی لیگ برتر یعنی روی هاجسون آنقدر در کریستال پالاس بد نتیجه گرفت که عذرش را خواستند. البته گلاسنر در این مدت گزینه خیلی از تیم‌های بزرگ ازجمله لیون و تیم ملی آلمان بود.

گلاسنر از زمانی که هدایت پالاس را در دست گرفته، معجزه کرده؛ پیروزی یک بر صفر بر لیورپول، برد ۵-۲ مقابل وستهم، ۲بر صفر مقابل نیوکاسل و ۴بر صفر ‌برابر منچستریونایتد. او در ۶هفته توانست تیم زیر حد متوسط پالاس را دگرگون کند. تیم در آن زمان با کسب ۲۴امتیاز در رده ۱۶ و در فاصله ۴امتیازی منطقه سقوط قرار داشت.

گلاسنر در ابتدا گفته بود: «من یک جادوگر نیستم، من دیوید کاپرفیلد نیستم. چیزی که من به بازیکنان خودم می‌گویم این است که شما باید در این چالش رشد کنید. من با استقبال گرم آنها روبه‌رو شدم و شروع صحبت با بازیکنان آسان بوده است.» البته او دیوید کاپرفیلد است؛ شکسته‌نفسی می‌کند.

کد خبر 850287 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • احضار سرمربی نفت مسجدسلیمان به کمیته اخلاق
  • درخواست سرمربی تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران از رییس فدراسیون
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • دیوید کاپرفیلد اتریشی است | سرمربی فوتبال یا جادوگر؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد