Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:26:31 GMT

نظم و امنیت کنونی مدیون رشادت ها و ایثارگری شهداست

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۹۳۰۶

نظم و امنیت کنونی مدیون رشادت ها و ایثارگری شهداست

 به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع عصر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید نظم و امنیت استان حسن پاینده به مناسبت هفته ناجا، نیروی انتظامی را در نزد مردم نماد آرامش، امنیت و اقتدار عنوان کرد و افزود: اینکه خانواده های معظم شهدا، با صبوری و استقامت در جامعه حضور دارند موجب افتخار و الگو برای همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیروی انتظامی را حافظان نظم خواند و شهید پاینده که جانش را برای برقراری امنیت در استان تقدیم کرد را شایسته تجلیل دانست و گفت: از این شهید والامقام به عنوان فردی با سلوک اخلاقی پسندیده، اهل تعبد ، اخلاص و حسن خلق یاد می شود که همین ویژگی ها ، ارزشمند و به یاد ماندنی است.

استاندار گیلان در پایان این دیدار، لوح یادبودی به همسر شهید پاینده در تجلیل از فداکاری ، صبوری و استقامت آنان در راه ارزش های الهی و اسلامی اهدا کرد.

شهید حسن پاینده شهید عرصه نظم و امنیت استان گیلان، آبان ماه سال ۱۳۹۷ در درگیری با اراذل و اوباش در رشت به شهادت رسید.

در این دیدار  فرماندار رشت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و شماری از فرماندهان نیروی انتظامی استان ، استاندار را همراهی کردند.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.


 

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رشت استانداری گیلان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی