Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز را ۱۲ مورد عنوان کرد و گفت: اطفاء حریق اتاق نگهبانی ساختمان اداری در منطقه امانیه خیابان فاطمی به علت اتصال برق جعبه تقسیم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کوی فدک به علت اتصال سیم برق ماشین لباسشویی، یک دستگاه پراید در منطقه زویه خیابان ستایش ۳، کنتور برق ساختمان مسکونی و تجاری در مناطق کیانشهر و گلستان و نیزار در مسیر جاده ساحلی غربی را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان در جابجایی بیمار سنگین وزن به عوامل ۱۱۵ کمک کردند، اظهار داشت: نیرو‌های عملیاتی جسد مرد ۲۷ ساله که به علت خودکشی در منزل مسکونی در منطقه کمپلو جنوبی خیابان شیخ بها جان خود را از دست داده بود را به عوامل ۱۱۰ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه نادری بین ادهم و حق بین، زیتون کارمندی خیابان زهره و عملیات نجات محبوس شدگان در اماکن مسکونی در منطقه مهر شهر فاز ۴، ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفاء حریق امداد و نجات مسکونی در منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق