Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن ایلام گفت: وقتی روحیه جهادی پای کار باشد، می‌بینیم که محروم‌ترین اقشار این امید را پیدا می‌کنند که صاحب مسکن شوند.

او تصریح کرد: آماری که ارائه شد که در طول دو سال ۴ هزار واحد مسکونی به مجموعه استان اضافه بشود، این آمار کوچکی نیست و خیلی آمار چشمگیری است و تحولی را می‌تواند در استان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام عنوان کرد: ساماندهی که از طریق طرح روستا دارد انجام می‌گیرد، یعنی هر جا بنیاد مسکن حضور پیدا کرده است و روستا ساماندهی شده، روستا واقعاً خیلی تمییز و دلنشین و جذاب است و از آن حالی که قبلاً بوده درآمده است

او بیان کرد: با توجه به محرومیت استان، تمام ظرفیت‌های برای محرومیت زدایی به کارگیری شود و با توجه به اینکه جمعیت کل استان به اندازه یک شهر کوچک است، تلاش کنیم تا به جایی برسیم که اقشاری که جامعه هدف بنیاد مسکن هستند بیشتر بتوانیم برای آن‌ها مسکن ساخته شده و خدمات مطلوب ارائه شود.

امام جمعه ایلام افزود: کرد: در شرایط فعلی خیلی‌ها برای رهن و اجاره به ما مراجعه می‌کنند که با درآمدشان همخوانی ندارد، بنیاد مسکن برای افزایش سهمیه ساخت مسکن در استان تلاش کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن امام جمعه بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد