Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@03:05:57 GMT

نامزد های بخش ملی جشنواره ۳۴ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۹۵۰۷

نامزد های بخش ملی جشنواره ۳۴ اعلام شد

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، نامزدهای بخش ملی این جشنواره در هشت بخش را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا تابش پس از آخرین نشست جشنواره سی و چهارم ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران به ویژه خبرنگاران نوجوان که در طول جشنواره همراه آن بودند، اظهار کرد: صبح فردا اختتامیه المپیاد و شامگاه فردا ساعت ۱۸:۳۰ برترین‌های این دوره از جشنواره معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از هیئت داوران در دو بخش ملی و بین‌الملل به ویژه از داوران کودک و نوجوانی که به صورت حضوری و برخط آثار را داوری کردند، تشکر می‌کنم.

نامزدهای بخش کرونا روایت

۱- خانه (حسین زاهدی)، ۲- فضای زندگی (ایلیا رمضانی)، ۳- کرونا با ما چه کرد، ما با کرونا چه کردیم (ایلیاد مهشیدی، میعاد مهشیدی، سعیده کستوانی)، ۴- یک ویروس تاج‌دار (پارسا محمدی)

نامزدهای بخش وب سری

۱- آشمچز (فریاد بیات)، ۲- یک اشتباه دیجیتالی (فریاد بیات)، ۳- پَش مِش (آزاد صادقی)

نامزدهای بخش فیلم‌های پویانمایی کوتاه

۱- آی دی (فهیمه قبادی)، ۲- بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر (صادق جوادی)، ۳- گذشته (حمید محمدی)

نامزدهای بخش فیلم‌های داستانی کوتاه

۱- برنده (علی کیوان)، ۲- درختان خیابان ولی‌عصر یا امپرسیون (عماد حسینی‌فرد)، ۳- علمیات طبقه دوم (محمدحسین تفرشی)، ۴- منم سمیرا (متین رکن)، ۵- وادیار (مرجان خسروی)

نامزدهای بخش فیلم‌های بلند داستانی

۱- خبرنگار (ابراهیم فروزش)، ۲- راز قلعه (کریم رناسیان)، ۳- سوییپر (امین شجاعی)

نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران

۱- پسران دریا (بهروز نشان)، ۲- لیپار (سعید خانی)، ۳- میان صخره‌ها (محمد احمدی)

بهترین کارگردان

۱- افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی برای «پسران دریا»، ۲- حسین ریگی برای «لیپار»، ۳- مختار عبداللهی برای «میان صخره‌ها»

بهترین فیلمنامه

۱- افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی برای «پسران دریا»، ۲- امیرمحمد عبدی برای «بامبالا»، ۳- حسام فرهمند و حسین ریگی برای «لیپار»

به گفته تابش، نامزدها در سایر بخش‌ها اعلام نشده و برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه اعلام می‌شوند و سامانه جشنواره تا ساعت ۱٨ فردا پذیرای آرای داوران کودک و نوجوان است.

دبیر جشنواره در پایان از همه هنرمندان سینمای کودک و نوجوان که در شرایط سخت کرونایی به ارائه اثر پرداختند، تشکر کرد.

کد خبر 528465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان فیلم های کودک و نوجوان سینما سرزمین خیال جشنواره كودك جشنواره کودک در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نامزدهای بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در بازدید از سخت‌افزار و نرم‌افزار برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در صداوسیما، داشت: خوشبختانه برنامه‌های مناسبی برای معرفی نامزدها و برنامه‌های ایشان تدوین شده است که انتظار داریم نامزدها به بهترین وجه برای شور و نشاط انتخاباتی دور دوم از آن استفاده کنند.

وی خطاب به نامزدهای دور دوم حوزه خرم‌آباد و چگنی، اظهار کرد: وحدت عمومی برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان انتظاری است که از این عزیزان داریم.

استاندار لرستان همچنین با اعلام استقبال از برنامه‌های تمامی نامزدهای شرکت‌کننده در دور اول انتخابات استان، گفت: قطعاً نفراتی که در دور اول انتخابات حضور داشتند تماماً افرادی هستند که دغدغه استان را دارند و یقیناً برای رفع مشکلات آن برنامه‌هایی تدوین کرده‌اند.

شفقت، ادامه داد: همکاران ما در حوزه سیاسی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند که برنامه‌های نامزدهای انتخابات را دریافت و پس از دسته‌بندی برای استفاده در برنامه‌های توسعه‌ای استان در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه صداوسیمای لرستان در ایجاد نشاط انتخاباتی، تصریح کرد: در استان به‌عنوان یک استان دارای روستاهای فراوان و مولد این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی از بخش تولید روستا یک شبکهٔ روستایی ایجاد کنیم.

استاندار لرستان خطاب به رئیس صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم این موضوع در سطح سازمان مطرح شود چرا که ما آمادگی لازم را برای تولید محتوای این شبکه داریم.

کد خبر 6088803

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!