Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:37:42 GMT

رونالدو به کاپیتان منچستر پنالتی یاد داد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۹۵۷۹

ستاره تیم ملی پرتغال در عرض 5 دقیقه دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

به گزارش ورزش سه، طبق پیش بینی ها پرتغال کار سختی در بازی امشب خود مقابل لوکزامبورگ نداشت و در عرض یک ربع 3 بار دروازه این تیم را باز کرد. البته بعد از این 3 گل لوکزامبورگی ها توانستند تا پایان نیمه اول دروازه خود را بسته نگه داشته و از سنگین تر شدن نتیجه جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دو گل از سه گل پرتغال در نیمه اول را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. او این دو گل را در دقایق 8 و 13 را وارد دروازه حریف کرد و جالب اینجاست که هر دو گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

به این ترتیب رونالدو موفق شد 17 روز بعد از پنالتی عجیبی که فرناندز با پیراهن منچستر و در حضور او مقابل استون ویلا در دقیقه 3+90 از دست داد تا شیاطین سرخ بازی را به حریف واگذار کنند، مقابل چشمان این بازیکن دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

 

 

 

 

این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران منچستریونایتد بعد از اینکه فرناندز در حضور رونالدو آن پنالتی را از دست داد، انتقادات زیادی را متوجه سرمربی تیم شان کردند که چرا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. نکته مهم دیگر در مورد رونالدو و فرناندز این است که بازوبند کاپیتانی پرتغال برخلاف منچستریونایتد به بازوی رونالدو بسته شده، همان گونه که او پنالتی زن اول تیم نیز هست.

 

 

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم