Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چند روز قبل راننده‌های عبوری در بزرگراه ستاری متوجه درگیری بین 3 مرد جوان شدند. مرد پژو سوار با فریاد از راننده‌های عبوری کمک می‌خواست و پرشیا سواران وقتی متوجه توقف خودروهای دیگر شدند به ناچار راننده پژو را رها کرده و با خودروی پرشیا اقدام به فرار کردند.

گزارش این درگیری به پلیس اعلام شد و کارآگاهان اداره مبارزه با آدم‌ربایی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات صورت گرفته راننده پژو که مرد جوانی به‌نام تورج بود، گفت: مردان ناشناس می‌خواستند مرا بربایند اما با کمک مردم نجات پیدا کردم. مدتی است که مردی به‌نام بهزاد به من پیام می‌دهد و از من می‌خواهد که او را ملاقات کنم. از آنجایی که نمی‌شناختمش با او قرار نگذاشتم.

وقتی ماجرا را برای همسرم تعریف کردم او گفت فردی به‌نام بهزاد را می‌شناسد. همسرم تعریف کرد که چند روز قبل زمانی که با پسرم به پارک رفته بودند پسرم حین بازی آسیب دید و این مرد خودش را به آنها رسانده و با کمک او، بچه‌ام را پیش خانم دکتری که خواهر بهزاد بوده برده‌اند. اما از روز بعد وی به بهانه پرسیدن حال پسرم شروع به ارسال پیام و تماس تلفنی کرده و پس از مدتی نیز به همسرم ابراز علاقه و برایش مزاحمت ایجاد می کرده است.

   هجوم خواستگاران به سلبریتی در یک شب

مرد جوان در ادامه گفت: پیامک‌های وی ادامه داشت تا اینکه روز حادثه در بزرگراه ستاری 3 مرد با خودرو راه مرا سد کرده و قصد ربودنم را داشتند. یکی از آنها که فکر می کنم همان بهزاد بود حین درگیری مدام می گفت باید همسرت را طلاق دهی وگرنه می کشمت. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که یکی از آدم ربایان همان بهزاد بوده که با این آدم‌ربایی قصد داشته مرد جوان را وادار کند همسرش را طلاق دهد تا او بتواند با وی ازدواج کند. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری 3 آدم‌ربا ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری اخبار حوادث طلاق شوهر تهدید مرد جوان همسرش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازار آزاد مینا وحید مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور

رئیس سازمان سنجش: همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ای شد و تا آخر قرنطینه بی‌خبر بود، زمانی که به خانه رفت مراسم چهلم را برگزار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل