Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زبیده نیکرو رئیس اداره بهزیستی لامرد گفت: در اقدامی خداپسندانه مصالح مورد نیاز جهت تکمیل واحد‌های در حال ساخت این اداره جهت مددجویان دارای حداقل دو عضو معلول فاقد مسکن، به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال توسط یک بنیاد خیریه پرداخت شد.

او ادامه داد: با توجه به نیازمندی‌های مختلف مددجویان، و افزایش قیمت‌ها در حوزه مصالح بخش مسکن، این اداره همواره تلاش کرده است تا از ظرفیت ارزشمند خیرین پر تلاش شهرستان بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی لامرد اضافه کرد: بهزیستی شهرستان لامرد قدم‌های مؤثری در حوزه مسکن مددجویان برداشته است از جمله تکمیل واحد‌های نیمه تمام، اعطای کمک هزینه بلاعوض، و تخفیف مؤثر در پروانه ساخت را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بهزیستی لامرد عنوان کرد.

نیکرو از بنیاد خیریه زنده یاد حاج مرتضی جهانبانی این گونه اقدامات را باقیات الصالحات دانسته و گفت: مرحوم حاج مرتضی جهانبانی در زمان حیات خود همواره در خدمت به نیازمندان پیشرو بودند و امروز این خیریه ارزشمند همان راه خداپسندانه را طی می‌کند و دعای خیر مجموعه بهزیستی و مددجویان برای ایشان و همه دلسوزان و خیرین است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی لامرد کمک خیران ساخت مسکن مددجویان بهزیستی لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان