Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۷ سال پیش و در روز ۱۸ مهر ۱۳۸۳ تیم های ملی ایران و آلمان در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی دیداری دوستانه در حمایت از زلزله زدگان بم برگزار کردند.

آلمان در این بازی با تمام ستارگان خود و به مربیگری یورگن کلینزمان به تهران آمده بود.

ترکیب ایران در آن بازی شامل ابراهیم میرزاپور، مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، جواد نکونام، علی کریمی، وحید هاشمیان، حسین کعبی، کاملی فرد، محمد نصرتی، علی‌رضا نیکبخت واحدی و محمد علوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم آلمان هم  ینس لمان، روبرت هوث، کریستین فدنز، گلریتز، برداریچ، رایسلر، کلوزه، بالاک، ارنست، اشنایدر و لام به میدان رفتند.

در این بازی در ابتدا این تیم ملی ایران بود که با حملات گسترده دروازه حریف را با خطر روبرو کرد اما این حملات تیم ملی در چند نوبت با دفع مدافعان آلمانی به نتیجه نرسید. در همین احوال بر خلاف جریان بازی در یک رفت و برگشت توپ نصیب فابین ارنس شد تا این بازیکن با شوتی سنگین از میان مردان دفاعی ما دروازه میرزاپور را باز کند.
در دقایق پایانی بازی نیز تیم ملی بر توپ و میدان تسلط داشت که این برتری نتیجه ای در بر نداشت تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد. درنیمه دوم نیز این آلمانها بودند که همانندنیمه نخست زود به گل رسیدند و اینباربرداریج در دقیقه ۵۳ گل دوم آلمان را به ثمر رساند تادر نهایت این مسابقه با حساب دو بر صفر به سود آلمان خاتمه یابد.

منبع: فدراسیون تاریخ و آمار

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران

به گزارش خبرگزای مهر، دکتر محمد حسن بازیار در آیین افتتاح نهمین کنفرانس زلزله که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: نهمین دوره کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی از امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت آغاز به کار کرده است و تا روز پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در برج میلاد ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور ۶ سخنران خارجی کلیدی در این کنفرانس، اظهار کرد: در این رویداد ۴۱۵ مقاله داخلی و ۴۳ مقاله خارجی ارائه می‌شود که از این تعداد ۲۱۱ مقاله شفاهی و ۲۰۴ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

بازیار، زلزله‌شناسی، پیشگیری و ایمن‌سازی سازه‌ها و مدیریت بحران را از جمله محورهای مقالات این کنفرانس ذکر کرد و یادآور شد: سخنرانان بخش خارجی از کشورهایی چون آلمان، نروژ، یونان، امارات متحده عربی، امریکا، اسپانیا، استرالیا، برزیل، ترکیه، چک، سوئد، فرانسه، نیوزلند و هند خواهند بود.

رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی، تمرکز اصلی این کنفرانس را حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ کلانشهرهایی چون تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در روزهای برگزاری کنفرانس، ۱۶ کارگاه تخصصی در حوزه‌هایی چون ساخت و ساز بر روی گسل، زلزله تهران و طراحی و ساخت بیمارستان‌های تاب‌آور برگزار می‌شود.

بازیار اضافه کرد: بر اساس داده‌های به دست آمده در این کارگاه‌ها، در تلاش هستیم که در انتهای این کنفرانس قطعنامه‌ای در حوزه ارتقای تاب‌آوری و مدیریت بحران و ساخت و ساز ایمن برای مسؤولان و سیاست‌گذاران تدوین شود.

رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی، این کنفرانس را رویداد تبادل تجربیات دانست که در طی آن راهکارهایی برای کاهش تلفات به عنوان یکی از اولویت‌های مدیریت بحران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 6099043

دیگر خبرها

  • همدردی رودریگو با سیل زدگان برزیل؛ پیام روی پیراهن ستاره رئال مادرید چه بود؟ (+عکس)
  • حیف شد، موسیالا را به زور به انگلیس می‌بردم!‏
  • آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد
  • شهری در ایران که کوچه ندارد ! | ویدئو
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!