Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اختلال در سامانه‌های الکترونیکی اظهار کرد: هیچ سامانه‌ای بدون مشکل نمی‌شود.

او افزود: دانشجویان فقط ظاهر قضیه را می‌بینند، در واقع برخی از اختلالات سامانه‌ای به علت مشکلات داده‌ای و بحث‌های فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهرانچی تصریح کرد: سامانه وادانا موفق‌ترین سیستم آموزشی بوده که حدود ۵۰۰ هزار کلاس در آن به صورت یکپارچه برگزار شده است و امتحانات هم حدود ۳۰۰ هزار عدد بوده است که در مجموع ۶ میلیون کلاس را تجربه کردیم و با این زیر ساختی که در کشور وجود دارد نمره قبولی به دانشجویان می‌دهیم، اما نمره بالا هنوز کار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره آمادگی دانشگاه برای آموزش‌های حضوری گفت: بازگشایی حضوری به دو عامل بیرونی و داخلی بستگی دارد. عامل بیرونی یعنی اینکه دانشجویان دو دز واکسن را تزریق کنند تا محیطی فاقد از ویروس کرونا برای آن‌ها مهیا شود.

طهرانچی اضافه کرد: از لحاظ عوامل داخلی امسال آمادگی کامل آموزش‌های حضوری را از ۶ ماه گذشته داشته ایم و تمامی رستوران ها، خوابگاه‌ها و حضور دانشجویان در دانشگاه را با اتخاذ برنامه ریزی‌های مناسب کامل کرده ایم.

او ادامه داد: برنامه دانشگاه آزاد اسلامی به اینصورت است تا طبق روال اعلام شده کاملا آماده پذیرش حضوری دانشجویان در دانشگاه باشیم، همچنین بی صبرانه منتظر حضور آن‌ها هستیم؛ چرا که دانشگاه با حضور دانشجو معنا پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم مطابق اعلام وزارت علوم و ستاد ملی مقابله با کرونا؛ بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از ۱۵ آبان برای دانشجویان کارشناسی و از همین روز‌ها برای دانشجویان کارشناسی ارشد را محقق کنیم.

طهرانچی گفت: حدود یک سال و نیمی است که دانشجویان به صورت حضوری در محیط دانشگاه نبوده اند و هم اکنون آمادگی کامل را برای حضور آن‌ها در دانشگاه‌ها داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از لحاظ درونی برای ۱۵ آبان در حال آمادگی ورود تمامی دانشجویان به دانشگاه هستیم، ضمن اینکه منتظر شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا هم برای این امر هستیم تا سلامت دانشجویان به خطر نیفتد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح حمایت از دانشجویان مادر در دانشگاه آزاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی آموزش های حضوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی