Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - به جای نیاز به کپی و پیست کردن محتوا بین یک واژه‌پرداز مانند Microsoft Word و یک ایمیل، شما می‌توانید همه این بررسی‌ها را در داخل خود صفحه وب انجام دهید. مرورگرهای وب، با وجود نامی که دارند، این روزها برای چیزی بیش از مصرف محتوا در اینترنت استفاده می‌شوند. آنها تقریبا مانند خود سیستم‌های عامل شده‌اند، و افراد از آنها برای انجام کارهایشان استفاده می‌کنند، مخصوصا کارهای مربوط به اسناد آفیس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، مرورگر Microsoft Edge با ادغام ابزار دستیار نگارشش به کمک کاربران آمده است تا کاربران ناچار به ورود (sign up) به یک سرویس جداگانه برای این منظور باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این در واقع یک قابلیت کاملا جدید برای کاربران اج نیست. این مرورگر از مدتها پیش افزونه‌ای با نام Microsoft Editor ارائه کرده بود که پیشنهادهای اصلاحی درباره دستور زبان، هجی و سبک متن ارائه می‌کرد. به جای نیاز به کپی و پیست کردن محتوا بین یک واژه‌پرداز مانند Microsoft Word و یک ایمیل، شما می‌توانید همه این بررسیها را در داخل خود صفحه وب انجام دهید.
 
احتمالاً کاربران Grammarly، که احتمالاً محبوبترین نام در این بازار است، با این که چگونه این قابلیت می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و اعتبار فرد شود آشنا هستند. البته این برای خودش یک کسب و کار کوچک است که قابلیتهای پیشرفته‌تر آن با اشتراکهای پولی قابل استفاده هستند. گرامرلی و مایکروسافت ادیتور چنین گزینه‌هایی دارند، و کاربر در مورد مایکروسافت ادیتور نیاز به داشتن یک اشتراک Microsoft 365 خواهد داشت.
 
بنا بر اعلامیه مایکروسافت، مایکروسافت ادیتور از یک افزونه اختیاری به یک بخش رسمی از مرورگر اج ارتقاء جایگاه یافته است. در نتیجه کاربران دیگر نیازی به نصب افزونه نداشته و صرفا با تایپ در مرورگر می‌توانند از امکانات غلطیابی آن بهره‌مند شوند.
 
این قابلیت را می‌توان تازه‌ترین تلاش مایکروسافت در رقابت با مرورگر کروم گوگل دانست که از طریق ارائه یک ارزش افزوده بر روی همان ساختار کرومیوم عرضه شده است. این قابلیت تعبیه شده داخلی هنوز در وضعیت آزمایشی در میان اینسایدرهای مایکروسافت در کانالهای Canary و Dev است. و در حال حاضر به کاربران ویندوز در ایالات متحده محدود شده است ولی امید است که به همه پلتفرمهایی که در آنها اج قابل دسترسی است بسط داده شود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مرورگر اج اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه تلگراف گزارش داد که انگلیس به شرط تأمین بودجه لازم، قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ارتش خود را به موشک‌های مافوق صوت مجهز کند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از منابع آگاه در دولت این کشور گفت: وزارت دفاع انگلیس اصرار دارد که تسلیحات جدید به طور کامل در خاک انگلیس توسعه و تولید شود و ۲۰۳۰ به عنوان آخرین مهلت برای آن تعیین شده است

تلگراف با این حال افزود این طرح‌های انگلیس در حال حاضر در مرحله اول است و هنوز مشخص نیست که آیا چنین طرح‌هایی اجرایی خواهد شد یا نه.

یک منبع نظامی در دولت انگلیس دراین‌باره افزود که در صورت روی کار آمدن «کایر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس ارتش مجبور خواهد شد پروژه توسعه موشکی خود را به دلیل کمبود سرمایه گذاری متوقف کند.

کد خبر 6091321

دیگر خبرها

  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند