طارمی در نقش مدافع کرهای!/ گلایه سردار به اسکوچیچ
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۰۲۹۷
مهدی طارمی موقعیت گلزنی مسلم را مانند یک مدافع از جلوی دروازه کرهجنوبی دفع کرد و یک دقیقه بعد در شرایط نامساعد توپ را به شکل قیچی برگردان به سمت دروازه این تیم شوت کرد. به گزارش ایسنا، نیمه نخست مصاف ایران و کره جنوبی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
حواشی این نیمه به شرح زیر است:
– سرمربی تیم ملی کره بعد از لو رفتن توپ و همینطور فرصت ایجاد ضد حمله در ابتدای بازی برای تیمش، از روی عصبانیت دستان خود را به روی هم کوبید و رو به دستیاران خود جملاتی را به زبان آورد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
– دراگان اسکوچیچ در دقایق ابتدایی بازی بعد از هر ارسال یا گرفتن جریان بازی از بازیکنان کره، بازیکنان خود را با دست زدن تشویق میکرد.
– حرکت خطرناک علیرضا بیرانوند جلوی سون هیومگ مین، بهترین فوتبالیست آسیا، با تعجب و حاضران در ورزشگاه همراه بود. دروازهبان تیم ملی در حالی که پا به توپ بود و سون را در یک متری خود میدید، به جای شوت زدن توپ، سعی در دریبل این بازیکن و پاس دادن داشت که در این کار هم موفق بود اما این کار او با تعجب اندک حاضران در ورزشگاه همراه شد.
– هر دو سرمربی به دفعات به عملکرد و تصمیمات داور عمانی اعتراض کردند.
– بازیکنان ذخیره دو تیم ایران و کره که به علت رعایت پروتکلهای بهداشتی و پیشگیری از انتشار کرونا روی سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شدهاند، در هنگام حملات تیمهای خود به عنوان تماشاگر و هوادار هم تیمیهای خود را تشویق میکردند.
– سردار آزمون که در نیمه اول این دیدار توپ زیادی به دست نیاورد، بعد از اینکه بازیکنان تیم ملی در شروع مجدد به او پاس ندادند، با دستان خود خطاب به دراگان اسکوچیچ خواست که بازیکنان بیشتر به او پاس بدهند.
– مهدی طارمی یک بار دیگر نشان داد که موقعیتهای گلزنی راحت را دوست ندارد. او یک دقیقه بعد از اینکه در فاصله چند متری دروازه توپ را مانند یک مدافع دفع کرد، موقعیت بعدی را در شرایط نامساعد به شکل قیچی برگردان زد که دروازهبان کرهای آن را دفع کرد.
انتهای پیام
منبع: پارس فوتبال
کلیدواژه: ایران و کره جنوبی مهدی طارمی ایران و کره جنوبی تيم ملي فوتبال ايران مهدی طارمی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
به گزارش “ورزش سه”، نمایش ضعیف برابر ذوبآهن و انتقادات شدید از روی سکوها، یک شب جهنمی را برای حسین پورحمیدی به وجود آورد. طوری که حالا دیگر علنی شده که او در رختکن اشک میریخت و تلاش بازیکنان برای آرامکردن او نیز به جایی نمیرسید.
پورحمیدی برابر نساجی هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا فشارها به اوج خود برسد و صدای تشویق او پیش از بازی ذوبآهن در فضای استادیوم به گوش نرسد. البته فضا به اندازه بازی لیگ با ذوبآهن ملتهب و پرتنش نبود اما به هر حال گلر تراکتور چارهای یک نمایش فوقالعاده نداشت.
او در طول ۹۰ دقیقه تمام تلاش خود را کرد تا با کمترین ریسک به توپ ضربه بزند و اشتباه خاصی نداشته باشد اما در صحنه گل ذوبآهن شاید انتظار بیشتری از او میرفت. با این حال همه چیز در ضربات پنالتی تغییر کرد و ورق به سود شماره یک تراکتور برگشت.
پورحمیدی که شاید پیش از این خود را به عنوان یک گلر پنالتیگیر مطرح نکرده بود، از چهار پنالتی دو تا را گرفت و یکی هم به تیرک حورد. آن هم در شرایطی که بازیکنان ذوبآهن ضربات را به گوشه دروازه میزدند اما او به شکلی معجزه اسا سیو میکرد.
این شاید بهترین نمایش فصل حسین پورحمیدی بود که باعث شد تا حتی هواداران تراکتور هم دوباره در تمجید از او شعار بدهند.
بعد از اینکه صعود تراکتور قطعی شد نیز در حالی که پورحمیدی با چشمان گریان در گوشه زمین نشسته بود، بازیکنان به سراغ او رفتند و این پیروزی را حسین تقدیم کردند.
این یک نمایش ویژه و یک شروع تازه برای دروازهبانی است که شاید بیش از آنچه نشان میدهد، احساساتی است. دروازهبانی که حالا باید از این موقعیت و مقبولیت تازه شکل گرفته بهترین استفاده را برده و آن را حفظ کند.
عکاس: مهرورز احمدی