Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ماندانا زنگنه شامگاه سه‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی تنظیم بازار اظهارداشت: با توجه به اینکه گوشت مرغ بخشی زیادی از سفره مردم را تشکیل می‌دهد بارها در این خصوص ستاد تنظیم بازار تشکیل جلسه داد و مصوباتی  از جمله تأمین بخش قابل توجه مرغ زنده مورد نیاز کشتارگاه‌ها بخصوص کشتارگاه زاهدان از استان‌های همجوار به تصویب اعضا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما متاسفانه بازهم این بازار دچار مشکل شد و برخی کشتارگاه‌ها با وجود اینکه مرغ زنده به میزان کافی وجود داشت فعالیت خود را تعطیل کردند و این سبب کاهش مرغ کشتار روز مورد نیاز مردم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها به تصویب اعضا رسید و دستگاه‌های مرتبط در هر حوزه موظف به اجرای کامل آنها هستند لذا کم‌کاری در انجام مصوبات از سوی هیچ نهاد دولتی یا خصوصی قابل پذیرش نیست.
وی افزود: در حوزه مرغ، سیستان و بلوچستان از وجود مرغداری‌های فعالی بهره می‌برد که توانستند بخشی از نیاز ما را تامین کند و در کنار آن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۰۰ واحد مرغداری دیگر شروع به ساخت می‌شود که می‌تواند وابستگی استان به مناطق دیگر را رفع کرده و حتی این منطقه را به قطب صادرات مرغ به کشورهای همسایه تبدیل کند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ستاد تنظیم بازار صنعت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ستاد تنظیم بازار صنعت مرغداری سیستان و بلوچستان ستاد تنظیم بازار صنعت مرغداری تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان