Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری که به همراه پسرش به امریکا رفته بود، فرزندش را به قتل رساند. علت قتل فرزند، ناامیدی از درمان وی بود. ظاهراً پس از قتل پسر، پدر نیز خودکشی می کند. خبر قتل پسر را مادر پسر بیمار متوجه شد. با اطلاع خبر قتل توسط زن جوان، بازپرس دستور بررسی این پرونده را صادر کرد.

به گزارش رکنا، چند روز قبل زن میانسالی به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و در حالی که از شوهرش به اتهام‌ قتل پسرش شکایت داشت در تشریح این ماجرا به بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت گفت: پسر21 ساله‌ام بیماری سختی داشت بعد‌از ماه ها درمان در ایران وقتی به نتیجه نرسیدیم تصمیم گرفتیم او را برای ادامه درمان به امریکا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌همین خاطر شوهرم مقدمات کار را فراهم کرد و همراه پسرم به کالیفرنیا رفتند.

او ادامه داد: در تمام مدتی که همسر و پسرم در امریکا بودند من هر‌روز با آنها در تماس بودم تا اینکه ناگهان تماس‌هایشان قطع شد و این موضوع خیلی مرا نگران کرد. در نهایت پس‌از پیگیری‌های فراوان متوجه حادثه تلخی شدم. همسرم وقتی از درمان پسرم در امریکا ناامید شده بود با ریختن سم در غذای پسرم او را مسموم و سپس در اقدامی هولناک بچه‌ام را خفه کرده بود.

زن میانسال که گریه می‌کرد در ادامه گفت: شوهرم بعد از قتل پسرمان به‌خاطر عذاب وجدان خودکشی کرده و به زندگی خودش نیز پایان داده بود. من از این ماجرا بی‌خبر بودم تا اینکه همسایه‌ها بعد از چند روز به‌علت انتشار بوی تعفن از خانه متوجه شده و به پلیس خبر داده بودند.

زن میانسال ادامه داد: شوهرم قبل از مرگ روی کاغذ سفید روزنامه برای من دست نوشته‌ای به جا گذاشته بود و از من درخواست حلالیت کرده بود. حالا که من به راز قتل پسرم و خودکشی شوهرم پی بردم به اینجا آمدم تا از شوهرم به اتهام قتل پسرم شکایت کنم.با شکایت زن جوان بازپرس حبیب‌الله صادقی دستور بررسی این پرونده و مکاتبات قضایی با کشور امریکا برای دریافت مدارک و مستندات پرونده را صادر کرد./ رکنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کالیفرنیا قتل پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود