Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:15:24 GMT

شهرداری تبریز موجب افزایش فاصله شده است!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۱۰۷۱

شهرداری تبریز موجب افزایش فاصله شده است!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز با بیان اینکه متاسفانه برنامه‌های ما شهر محور است اما اقدامات و درآمدها منطقه محور اظهار داشت: این اقدامات باعث شده امروز شاهد افزایش فاصله رفاه در مناطق کم برخوردار و مناطق برخوردار باشیم. 

وی با بیان اینکه شورای ششم موظف است تا ایجاد خزانه‌داری متمرکز را پیگیری کند، گفت: هدف از ایجاد ساختار خزانه متمرکز ایجاد عدالت در پرداختی‌های مناطق و اجرای پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسیرگشایی‌ها را فقط شهرداری یک منطقه نمی‌تواند جلو ببرد چراکه یک امر بزرگ و چالش برانگیز است. 

روح الله رشیدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه لازم است مشوق‌هایی برای ایجاد رغبت در تاکسیرانان در نظر گرفته شود، گفت: تمام مشوق‌هایی که تا امروز وجود داشته نتوانسته موجب تشویق رانندگان و افزایش کیفیت خدمات شود. 

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی باید به نحوی عمل کند که وقتی از تاکسیرانان خواستار ارائه خدمات با کیفیت هستیم نگویند چه تسهیلاتی داده‌اید که کیفیت می‌خواهید گفت: در زمینه نوسازی و تامین معیشت تاکسیرانان باید اقدامات جدی انجام شود. 

یاسین بجانی سخنگوی شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل به خصوص تاکسیرانی مدت‌هاست برای ما دغدغه است که در این راستا با یکی از بانک‌های عامل و تولیدکنندگان خودرو مذاکره کردیم، گفت: مقرر شد حداقل ۶۰ درصد مبلغ خودرو را وام با بهره ۴ درصد پرداخت کنند. 
وی افزود: همچنین موافقت شده سالانه حداقل ۲ هزار خودرو از این طریق نوسازی شود‌. 

گفتنی است در این جلسه اعضای کمیسیون عمران، حمل ونقل و کنترل ترافیک شورای اسلامی شهر که با حضور مدیران تاکسیرانی تبریز، شهردار و معاونان منطقه ۴ شهرداری و کارشناسان کمیسیون برگزار شد در خصوص آخرین نیازها در حوزه بازسازی ناوگان تاکسیرانی، مسیرگشایی در مناطق کم برخوردار، اجرای خزانه متمرکز و پروژه‌های عمرانی بحث و گفتگو کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز شهرداری کیفیت خدمات عدالت فریدون بابایی اقدم فارس تبریز ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی اتوبوسرانی ترافیک شورای شهر تبریز شهرداری تبریز وام خودرو مسیرگشایی ها عضو شورای شهر تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران