Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، لطفی رئیس پارک علم و فناوری استان یزد با تاکید بر فعال سازی روند اجرای طرح‌های پارک علم و فناوری یزد از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری، گفت: مجوز‌های لازم برای بهره مندی شرکت‌های مستقر در پارک از مزایای حضور، اخذ شده و از طریق معاونت معماری و شهرسازی و شهرداری نیز پیگیری شده است، اما در حال حاضر به این طرح‌ها توجه کافی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اشاره به پتانسیل‌های بالای فناوری و نوآوری در سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری، ادامه داد: پارک علم و فناوری می‌تواند به وسیله توافق با شهرداری یزد، رویداد‌هایی با هدف شناسایی مشکلات و نیاز‌های این سازمان‌ها برگزار کرده است و ایده‌های مرتبط با این نیاز‌ها در قالب دوره‌های کارآفرینی، به شرکت‌ها و استارتاپ‌های کارآمد تبدیل کند.

لطفی اظهار داشت:در صورت همراهی شهرداری مشکلاتی مانند پارکینگ پارک علم و فناوری یزد حل می‌شود.

او با تاکید بر لزوم همکاری افراد خبره برای اجرایی شدن یک پروژه، گفت: درخواست پارک علم و فناوری یزد، از شهرداری یزد افراد خوش فکر مجموعه خود را به عنوان نماینده انتخاب کنند تا در ارتباط با پارک علم و فناوری یزد، پروژه‌ها را اجرایی کنند.

تجملیان رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی یزد گفت: شورای شهر و شهرداری با طرح‌های پارک علم و فناوری یزد مانند پهنه پارک علم و فناوری، پروژه یزد، شهر نوآوری و ... موافق است و علت مسکوت ماندن این طرح‌ها بیشتر مربوط به تغییر مدیریت‌ها در استان است.

اوگفت: شورای ششم اسلامی شهر یزد همه برنامه‌های شورای قبلی را نقد نکرده و از زحمات آن‌ها در طول فعالیت خود قدردانی کرده است.

او اظهار داشت: شورای ششم اسلامی شهر یزد در همه راهبردها، طرح ها، پروژه‌ها و تصمیم گیری‌هایی که صورت می‌گیرد، سه عنصر کاربردی بودن، خدمت محوری و ارزیابی‌های هزینه و فایده در نظر گرفته است.

تجملیان گفت: در مورد طرح پهنه پارک علم و فناوری یزد ابهاماتی برای اعضای شورا وجود دارد و در پروژه یزد، شهر نوآوری نیز نیاز به اطلاعات دقیق‌تر است.

او گفت: از مرکز خلاقیت‌های شهرداری درخواست شده است چرخه نوآوری شهری را فعال کند و از طریق ارتباط با سایر دستگاه‌ها، مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

تجملیان گفت: یک اتاق فکر با حضور مدیران ارشد و صاحب فکر شهرداری تشکیل می‌شود تا در طول ماه جلساتی برای پیگیری این پروژه‌ها تشکیل دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری طرح های عمرانی معماری و شهرسازی پارک علم و فناوری یزد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر

گفته‌ می‌شود که بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده که قرار است در آنجا ساختمانی از طرف شهرداری احداث شود. همچنین تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیش‌تر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است./چندثانیه

   

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان