Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: علیمحمد اقبالدار، فیلمساز گیلانی به عنوان داور جشنواره بین‌المللی فیلم Aravali هندوستان انتخاب شده است.

علیمحمد اقبالدار از فیلمسازان جوان گیلانی است که نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، تدوینگری و مدیر فیلمبرداری آثار متعدد کوتاه مستند و داستانی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این فیلم‌های خود، حفرۀ زندگی، وارونه همیشه آرام، ایمان کات، من در آیینه، حس نبود، انتخاب و یاد آن مرد را کارگردانی کرده است.

جذام، اتوپیا و یک اتفاق معمولی نیز از ساخته‌های موفق اوست.

از جمله داوری‌های دیگر این جوان گیلانی نیز می‌توان به داوری جشنواره‌های بین المللی Short Encoumter یونان ۲۰۲۱/ Muslim Film Festival ۲۰۲۰ استرالیا/ Zilant Film Festival روسیه ۲ اشاره کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم Aravali هند با هدف شناخت و کشف فرهنگ مردم سراسر جهان و ارزش گذاری بر محتوا و روایات، در مارس ۲۰۲۲ در شهر دهلی نو برگزار و نتایج جشنواره در ۱۵ فوریه اعلام می‌شود.

آثار ارسالی را در ژانر‌های متفاوت و در بخش داستانی، مستند و انیمیشن پذیرا بوده و همچنین جوایز متنوعی را بخش‌های گوناگون به فیلمسازان اختصاص داده است.

تعداد بسیار زیادی فیلم ایرانی در این فستیوال هندی ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی هنرمند گیلانی جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟

دریافت 37 MB کد خبر 6091314

دیگر خبرها

  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین